Розробляючи власні електронні продукти і використовуючи наявні, студент має можливість обрати свою модель побудови інформаційного середовища. Як результат отримати умови для організації ефективного навчального середовища, яке відповідає найбільшою мірою саме його власним бажанням і можливостям самореалізації, самоосвіти, що відображає особистісно-орієнотований підхід у навчанні фізики.
Разрабатывая собственные электронные продукты и используя имеющиеся, студент имеет возможность выбрать свою модель построения информационной среды. Как результат получить условия для организации эффективного учебной среды, соответствующее наибольшей степени именно его собственному желанию и возможностям самореализации, самообразованию, отражает личностно-ориенотованый подход в обучении физики.
In developing their own electronic products and using available, the student has the opportunity to choose their model of building an information medium. As a result, get conditions for effective learning environment that meets the most is his own will and capabilities of self-realization, self-reflecting personal and oriented approach in teaching physics.