Кузнецова, М. С.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
У даній статті проводиться аналіз результатів експериментального дослідження, присвяченого виявленню особливостей репродуктивної уяви учнів старших класів допоміжної школи.
Мартиненко, І. В.; Яковенко, О. П.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
Автори статті розглядають особливості дитячо-батьківських відносин як важливий фактор гармонійного розвитку дитини, звертаючи особливу увагу на категорію дітей із заїканням старшого дошкільного віку. У ...
Гриненко, О. М.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
В статті наведено аналіз результатів дослідження особливостей засвоєння теоретичних знань та сформованості умінь з теми «Суфікс» у молодших школярів із ТПМ, отримані під час проведення першого етапу констатувального ...
Гріньова, О. М.; Гроза, О. С.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
У статті вивчаються проблеми особистісного розвитку дітей з вадами мовлення. Представлено результати теоретичного аналізу й експериментального дослідження особливостей особистісного розвитку дітей старшого ...
Сєромаха, Н. Є.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
В статті на підставі теоретичного аналізу спеціальної літератури представлена характеристика особливостей поведінки, яку виявляють розумово відсталі молодші школярі в ситуаціях фрустрації.
Коломієць, Ю. В.; Дерев’янко, Н. О.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
В статье представлены особенности усвоения и использования приставочного глагольного словообразования младшими школьниками с тяжелыми нарушениями речи. Также проанализированы знания учеников младших классов с ...
Конопляста, С. Ю.; Яковенко, А. О.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
Проведений аналіз обстеження стану сформованості просторового мислення у 23 дітей із вродженим незрощенням губи та піднебіння старшого дошкільного віку.
У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми професійного становлення майбутнього педагога, визначено сутність, динаміку, складові та сучасні тенденції професійної ідентичності вчителя.
Базима, Н. В.; Пісоцька, І. І.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
В статті представлено дослідження особливостей розвитку вербальної уяви у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня у порівнянні з розвитком вербальної уяви у дітей старшого дошкільного віку без мовленнєвих ...
У статті визначено основні завдання означеної проблеми, висвітлено науково-методично обґрунтовану поетапну методику дослідження стану сформованості складносурядних, складнопідрядних багатокомпонентних речень, ...
Омельченко, І. М.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
У статті автором висвітлені результати експериментального дослідження соціально-перцептивних здібностей у дітей старшого дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем.
Шеремет, М. К.; Бикова, А. М.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
Стаття присвячена особливостям формування орфографічних навичок в учнів молодших класів з тяжкими порушеннями мовлення, засобами використання орфографічних завдань на уроках української мови.
Гладченко, І. В.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
У статті зазначено основні особливості формування гри у розумово відсталих дошкільників. Визначається провідна роль педагога (дефектолога) у формуванні гри розумово відсталих дошкільників.
Хлопоніна, Н. Є.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
Стаття присвячена теоретичному аналізу особливостей функціонально-рольової структури сім'ї, що виховує дитину з порушеннями психофізичного розвитку, особливостей реалізації основних сімейних функцій,. ...
В статті розглядаються сутність і зміст інструментарію для контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному клас, зміст інформації про учня, оцінка навчальної ...
Товстоган, В. С.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
В статті аналізуються педагогічні умови формування мотиваційної складової професійно-трудового навчання учнів з психофізичними вадами розвитку на основі вивчення досвіду роботи допоміжних шкіл та результатів ...
У статті здійснено опис удосконалення педагогічної практики майбутніх корекційних педагогів до роботи з розумово відсталими дітьми в реабілітаційному центрі шляхом детального висвітлення її кожного етапу. Особливу ...