DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 17 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25998
Title: Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі: сутність, інструментарій
Authors: Сак, Т. В.
Keywords: учень з особливими освітніми потребами
інформація про учня
навчальна програма
критерії оцінювання навчальних досягнень
тести
портфоліо
pupil with special educational needs
information about the student
curriculum
evaluation criteria of educational achievement
portfolio
tests
Issue Date: 2011
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Сак, Т. В. Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі : сутність, інструментарій / Т. В. Сак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 17. - С. 362-364.
Abstract: В статті розглядаються сутність і зміст інструментарію для контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному клас, зміст інформації про учня, оцінка навчальної програми, види тестування, психологічну сутність технології портфоліо.
The article deals with the nature and content tools for monitoring and evaluation of educational achievements of pupils with special educational needs in inclusive classroom presents the content of student evaluation of curriculum, types of testing, psychological essence of technology portfolio.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25998
Appears in Collections:Випуск 17

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sak.pdf359.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.