Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі: сутність, інструментарій

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сак, Т. В.
dc.date.accessioned 2019-10-17T13:47:04Z
dc.date.available 2019-10-17T13:47:04Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Сак, Т. В. Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі : сутність, інструментарій / Т. В. Сак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 17. - С. 362-364. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25998
dc.description.abstract В статті розглядаються сутність і зміст інструментарію для контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному клас, зміст інформації про учня, оцінка навчальної програми, види тестування, психологічну сутність технології портфоліо. ua
dc.description.abstract The article deals with the nature and content tools for monitoring and evaluation of educational achievements of pupils with special educational needs in inclusive classroom presents the content of student evaluation of curriculum, types of testing, psychological essence of technology portfolio. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject учень з особливими освітніми потребами ua
dc.subject інформація про учня ua
dc.subject навчальна програма ua
dc.subject критерії оцінювання навчальних досягнень ua
dc.subject тести ua
dc.subject портфоліо ua
dc.subject pupil with special educational needs ua
dc.subject information about the student ua
dc.subject curriculum ua
dc.subject evaluation criteria of educational achievement ua
dc.subject portfolio ua
dc.subject tests ua
dc.subject.classification 376.1 ua
dc.title Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі: сутність, інструментарій ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу