DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 17 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25974
Title: Особливості формування орфографічних навичок в учнів 3-4 класів з тяжкими порушеннями мовлення
Authors: Шеремет, М. К.
Бикова, А. М.
Keywords: тяжкі порушення мовлення
орфографічна навичка
вирішення орфографічних завдань
учні 3-4 класів
орфографічна дія
морфологічний принцип письма
speech language pathology
orfhographical skill
decision of orfhographical tasks
pupils of 3-4 class
orfhographical action
morphographical principle of writing
Issue Date: 2011
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Шеремет, М. К. Особливості формування орфографічних навичок в учнів 3-4 класів з тяжкими порушеннями мовлення / М. К. Шеремет, А. М. Бикова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 17. - С. 283-285.
Abstract: Стаття присвячена особливостям формування орфографічних навичок в учнів молодших класів з тяжкими порушеннями мовлення, засобами використання орфографічних завдань на уроках української мови.
Статья посвящена особенностям формирования орфографических навыков в учеников младших классов с тяжелыми нарушениями речи, средствами использования орфографических задач на уроках украинского языка.
This article focuses on peculiarity forming of orfhographical skills to the pupils of primary class with speech language pathology by means to use the orfhographical tasks on the ukrainian lessons.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25974
Appears in Collections:Випуск 17

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sheremet_Bykova.pdf387.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.