DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 17 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25995
Title: Особливості соціально-перцептивних здібностей у дітей старшого дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем
Authors: Омельченко, І. М.
Keywords: соціальна перцепція
спілкування
соціально-перцептивні здібності
дошкільники з дитячим церебральним паралічем
социальная перцепция
общение
социально-перцептивные способности
дошкольники с детским церебральным параличом
social perception
intercourse
socialno-perceptivnye capabilities
under-fives with child's cerebral paralysis
Issue Date: 2011
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Омельченко, І. М. Особливості соціально-перцептивних здібностей у дітей старшого дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем / І. М. Омельченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 17. - С. 349-352.
Abstract: У статті автором висвітлені результати експериментального дослідження соціально-перцептивних здібностей у дітей старшого дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем.
В статье автором освящены результаты экспериментального исследования социально-перцептивных способностей у детей старшего дошкольного возраста с детским церебральным параличом.
In the article an author is sanctify the results of experimental research of socialno-perceptivnykh capabilities for the children of senior preschool age with child's cerebral paralysis.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25995
Appears in Collections:Випуск 17

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Omelchenko.pdf357.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.