DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 17 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25986
Title: Особливості просторового мислення у дітей із вродженим незрощенням губи та піднебіння старшого дошкільного віку
Authors: Конопляста, С. Ю.
Яковенко, А. О.
Keywords: діти із незрощенням губи та піднебіння
пізнавальна діяльність
просторове мислення
просторове уявлення
діагностика
корекція
дети с врожденным несращением губы и неба
познавательная деятельность
пространственное мышление
пространственное представлдение
диагностика
коррекция
children with cleft lip and palate
cognitive activity
spatial thinking
dimensional imagination
diagnostics
correction
Issue Date: 2011
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Конопляста, С. Ю. Особливості просторового мислення у дітей із вродженим незрощенням губи та піднебіння старшого дошкільного віку / С. Ю. Конопляста, А. О. Яковенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 17. - С. 329-334.
Abstract: Проведений аналіз обстеження стану сформованості просторового мислення у 23 дітей із вродженим незрощенням губи та піднебіння старшого дошкільного віку.
Проведен анализ обследования состояния сформированности пространственного мышления у 23 детей с врожденным несрастанием губы и неба старшего дошкольного возраста.
An analysis of the spatial thinking development was conducted among 23 senior preschool aged children with cleft lip and palate.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25986
Appears in Collections:Випуск 17

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Konopliasta_Yakovenko.pdf638.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.