Перегляд 2013 рік по назві
-
Kaminski, Krzysztof
(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
A contemporary pedagogue cannot
be devoid of imagination; one cannot be
devoid of curiosity of the world, ambition of
grasping it in a sensible way and dreams of
changing (improving) it. The contemporary
pedagogue ...
-
Андрій, Богачов
(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
В історії європейської думки герменевтичний досвід і фундаментальну структуру
істини вивчали у двох аспектах — «об’єктивному» і «суб’єктивному», онтологічному й епістемологічному. Стаття містить
спробу розв’язати принципове ...
-
Крилова, Світлана; Хамітов, Назіп
(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
На основі сучасного напряму філософії статі та гендеру — андрогін-аналізу, — методу дослідження і глибинної корекції особистості та відносин
чоловіка і жінки, — вивчаються гендерні виміри краси та іх вплив на освітній ...
-
Препотенська, Марина
(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
Дослідження гендерних комунікативних особливостей великого міста
є актуальним завданням. Від рівня стосунків чоловіка і жінки залежить
благополуччя родини — ланки суспільства, а прояви непорозуміння та
агресії провокують ...
-
Капчеля, Валерий
(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
В статье исследуется роль философии в
высшем образовании вообще, и в Республики Молдова, в частности. Рассматриваются
два мифа, связанных с определением места философии как учебной дисциплины, и которые преобладают в ...
-
Буданов, Владимир
(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
Анализируются альтернативные мировые тренды и вероятные стратегические паттерны образования в ближайшем будущем. Обсуждается их связь с
деформацией ценностных пространств
нашей цивилизации. Показано, что кризис
современной ...
-
Шамрай, Вікторія
(Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2013)
В статті розглядається нова якість
освіти в умовах глобального світу, а
саме: перетворення освіти на гуманітарну технологію. У зв’язку з цим проаналізовано генезис феномена гуманітарних
технологій, передумови ...
-
Цимбал, Тетяна
(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
Сучасні освітньо-виховні практики
переосмислюються та кардинально змінюються, спрямовуючись від нормативістсько-репресивної педагогіки до демократично-плюралістичної. Модернізація
вітчизняної освіти потребує створення ...
-
Габермас, Юрген
(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
Юристи, такі як Савіньї, історики, такі
як Буркгард, психологи, такі як Фройд,
філософи, такі як Адорно, були водночас видатними письменниками. Щороку
Німецька академія дає премію за стиль
і художню майстерність наукової ...
-
Кужелева-Саган, Ирина
(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
Настоящая статья посвящена семантическому анализу научного дискурса, состоявшегося в рамках Международной научно-практической Интернет-конференции
“Connect-Universum-2012” на тему «Влияние новых медиа на сознание и
поведение ...
-
Силкіна, Світлана
(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
XX століття засвідчило, що сучасний
антропологічний проект втратив свою
актуальність. В наш час відбувається постантропологічний поворот, робляться
спроби побудови нової гуманітарної парадигми. У статті здійснено аналіз ...
-
Мир-Багирзаде, Самира
(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
Работа посвящена проблеме исследования системного образования и воспитания
на мусульманском Востоке. В средневековом мусульманском мире медресе обладало
самостоятельным статусом в качестве института исламского образования, ...
-
Зінченко, Віктор
(Вид-в о НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
Філософський аналіз освіти повинен узгоджуватися з сучасними соціально-культурними процесами суспільного,
державного і глобального характеру і їх
віддзеркаленням у сфері сучасного соціуму. ХХ століття забрало з собою ...
-
Ілляшук, Олексій
(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
Стаття присвячена фундаментальним
проблемам і ціннісним стратегіям освіти.
Відзначається, що рух від загального до конкретного, коли до процесу
пізнання постійно залучається соціальний контекст, дає можливість
адекватно, ...
-
Гребенщикова, Елена; Киященко, Лариса
(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
В статье раскрываются основные подходы к феномену трансдисциплинарности, рассматриваются основные трактовки, выявляется его
эвристический потенциал в решении сложных проблем, стоящих перед
образованием. Особое внимание ...
-
Корабльова, Надія
(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
Стаття присвячена філософсько-освітнім проблемам викладу «Історії
української філософії» через виокремлення
основних проблемних вузлів. Пропонується
формування фахового філософа через розгортатися такого маркера фахової ...
-
Горбунова, Людмила
(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
У статті досліджуються освітні
імплікації комунікативної філософії і
постметафізичного мислення Юргена Габермаса, видатного соціального
теоретика і філософа ХХ століття.
Здійснена спроба проаналізувати
можливості і ...
-
Кебуладзе, Вахтанґ
(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
У статті йдеться про феноменологію
і герменевтику як філософські концепції,
які можуть використовуватися як методологічні засади філософії і гуманітарних
наук. Феноменологія розглядається як антиметафізичний ...
-
Баранівський, Василь
(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
У статті привертається увага організаторів освіти, науковців до незадовільного
стану фізичного виховання студентської
молоді в Україні, який негативно впливає
на здоров’я, знижує рівень працездатності, скорочує термін ...
-
Степаненко, Ірина; Степаненко, Наталія
(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
У суспільстві ризику перед освітою постає гостро актуальне
завдання — підготувати людину до життя у нових ситуаціях підвищеного ризику і небезпеки, сформувати у неї особливу культуру соціальної та індивідуальної життєдіяльності ...