Перегляд по назві

Сортувати по: Порядок: Результати:

  • Бойко, А. М. (НПУ імені М. П. Драгоманова, 2022)
    Педагогічну методологію, теорію і практичні надбання вчителя розкрито як взаємозумовлені явища. Методологію визначено не лише засобом високого рівня теоретичного пізнання, а й одночасно інструментом практичного перетворення ...
  • Кравченко, Ірина Миколаївна (Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, 2013)
    Обґрунтовано процес розвитку педагогіки вищої школи як науки (друга половина ХІХ – початок ХХІ ст.), розроблено його періодизацію.
  • Кравченко, Ірина Миколаївна (2014)
    Визначено та проаналізовано основні категорії педагогіки вищої школи. З огляду на сутність визначень педагогіки вищої школи, її об’єкта, предмета та завдань до її основних категорій віднесено такі поняття: вища освіта, ...
  • Биковська, Олена Володимирівна (газета "Освіта", 2019-09-18)
    Президент Міжнародної асоціації позашкільної освіти, голова Громадської ради при Державній службі якості освіти України, завідувач кафедри позашкільної освіти НПУ імені М. П. Драгоманова, доктор педагогічних наук, професор, ...
  • Палиця, Г. С. (НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011)
    Статтю присвячено аналізу педагогіки комунікації як освітньої теорії. Простежуються відмінності у тлумаченні терміна "педагогіка комунікації" в німецькій і українській науковій літературі. Розглядається історія становлення ...
  • Андрущенко, Віктор Петрович (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022)
  • Андрущенко, Віктор Петрович (Педагогічна преса, 2014)
    Аналізується актуальність цінності миру та миролюбства, формування цих якостей засобами навчання та виховання; автор стверджує, що базовими установками щодо змістовної організації цього процесу є ідея І. Канта про «вічний ...
  • Корінець, Зеновій Михайлович (Видавництво "Гілея", 2015)
    Аналізуються шляхи розвитку сучасної педагогіки мистецтва як інструменту формування професійної компетентності майбутніх педагогів.
  • Отич, О.М. (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009)
    Статья посвящена обоснованию целесообразности использования педагогических возможностей искусства в развитии творческой индивидуальности будущего педагога профессиональной школы. Педагогика искусства рассматривается ...
  • Падалка, Г.М. (НПУ імені М.Драгоманова, 2007)
    В статті розглядається проблема концептуалі- зації теорії та методики навчання мистецтву, виявлення границь предметного поля, цілі. Висвітлюються перспективи досліджень.
  • Коваль, О. В. (Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017)
    У статті здійснено аналіз музично-педагогічних ідей М. Д Леонтовича в контексті становлення сучасної педагогіки музичного мистецтва. Наголошується, що творче переосмислення досвіду його музично-освітньої діяльност, ...
  • Кравець, Ніна Павлівна (Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2022)
    Розглянуто погляди Василя Сухомлинського на педагогіку партнерства. Вчений довів, що успішність педагогіки партнерства залежить від взаємодії тріади: школа – сім’я – громада. Школа забезпечує належне виховання дитини, ...
  • Вихрущ, В. О. (Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018)
    У статті обгрунтовується використання у вищій професійній школі нових педагогічних технологій, які ґрунтуються на педагогіці рефлексії. Педагогіка рефлексії розглядається як системний метод творення, застосування і визначення ...
  • Бородюк, Наталія (газета "Урядовий кур'єр", 2010-01-12)
    Високі слова про жертовність професії педагога, його духовну місію, що звучать під час урочистостей, за буденності забуваються. В час щоденної, хай і непростої роботи вчитель зазвичай переймається найголовнішим для себе ...
  • Погибіль, Д. О. (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
    В данной статье раскрывается понятие “социальные танцы”, формулируются основные отличия их преподавания от методики изучения спортивных бальных танцев в современном социокультурном пространстве. Исследуется проблема ...
  • Супрун, Микола Олексійович (Комунальне піідприємство “Видавництво “Черніігіівськіі обереги”, 2014)
    Проаналізовано теоретичні засади педагогіки співпраці, розроблені відомим вітчизняним ученим академіком В. М. Синьовим. Розглянуто питання ресоціалізаці засуджених у сучасному суспільстві (соціально-психологічний аспект). ...
  • Кравчук, О. Г. (НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013)
    В статье автор рассматривает основы методики хореографического обучения немецкого педагога Гизелы Петерс-Розе. Анализируются авторские методы и приемы, которые способствуют постижению детьми младшего школьного возраста ...
  • Ничкало, Нелля ("Педагогічна газета", 2014-05)
    Стаття розповідає про науково-організаційну діяльність і співпрацю професора Яна Лащика, ректора Академії спеціальної педагогіки імені Марії Ґжегожевської у Варшаві, з Національним педагогічним університетом імені М. П. ...
  • Шамрай, Вікторія (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014)
    В статті розглядаються засновки педагогіки як практики самоорганізації модерного суспільства. Подібна оптика уможливлюється на основі послідовного розрізнення між культурними практиками виховання з одного боку, і власне ...