DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 93 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5034
Title: Педагогіка комунікації: історія становлення та основні складові філологічної науки
Authors: Палиця, Г. С.
Keywords: освітня теорія
педагогіка комунікації
суб'єкти комунікації
інформація
засіб комунікації
образовательная теория
педагогика коммуникации
субъекты коммуникации
информация
средство коммуникации
educational theory
pedagogics of communication
subjects of communication
information
means of communication
Issue Date: 2011
Publisher: НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Палиця, Г. С. Педагогіка комунікації: історія становлення та основні складові філологічної науки [Текст] / Г. С. Палиця, комунікації: історія становлення та основні складові філологічної науки Педагогіка // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 93. - С. 138-145.
Abstract: Статтю присвячено аналізу педагогіки комунікації як освітньої теорії. Простежуються відмінності у тлумаченні терміна "педагогіка комунікації" в німецькій і українській науковій літературі. Розглядається історія становлення цієї теорії, схарактеризовано відмінності в її розумінні в українській і німецькій науковій думці. Виокремлено складові педагогіки комунікації: взаємодія суб'єктів комунікації, інформація, засіб комунікації.
Статья посвящена анализу педагогики коммуникации как образовательной теории. Прослеживаются отличия в интерпретации термина "педагогика коммуникации" в немецкой и украинской научной литературе. Рассматривается история становления этой теории, охарактеризованы отличия в её понимании в украинской и немецкой научной мысли. Выделены составляющие педагогики коммуникации: взаимодействие субъектов коммуникации, информация, средство коммуникации.
The article focuses on the analysis of pedagogics of communication as an educational theory. Some differences have been traced in the very interpretation of the term “Pedagogics of Communication” in German and Ukrainian scientific literature. Main constituents of pedagogics of communication have been singled out: interaction of subjects of communication, information as a means of communication.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5034
Appears in Collections:Випуск 93

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PALYTSYA.pdf94.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.