Статья посвящена обоснованию целесообразности использования педагогических
возможностей искусства в развитии творческой индивидуальности будущего педагога
профессиональной школы.
Педагогика искусства рассматривается автором как совокупность всех его
педагогических функций и значений, которые способствуют гуманизации, обеспечению
культуросообразности и творческого характера образовательного процесса, вне которых
ныне невозможно полноценное профессионально-педагогическое образование.
Стаття присвячена обгрунтуванню доцільності використання педагогічних
можливостей мистецтва у розвитку творчої індивідуальності майбутнього педагога
професійної школи.
Педагогіка мистецтва розглядається автором як сукупність всіх його
педагогічних функцій і значень, які сприяють гуманізації, забезпеченню
культуровідповідності і творчому характеру освітнього процесу, поза якими
нині неможлива повноцінна професійно-педагогічна освіта.
The article is devoted to the expediency of the use of pedagogical
possibilities of art in the development of the creative personality of the future teacher
vocational schools.
Pedagogy of art considered by the author as the set of all its
pedagogical functions and values that contribute to the humanization, ensure of
culture compliance and creative nature of the educational process, which is
not impossible without fully professional teacher education.