Короткий опис(реферат):
індивідуалізація навчання розглядається як процес спрямований на розвиток індивідуальності вихованця, який передбачає
відокремлення учня у процесі навчально-виховної діяльності через урахування притаманних йому
індивідуальних особливостей та певну
організацію цього процесу (систему індивідуалізованих способів, прийомів
взаємообумовлених дій вчителя та учня на всіх етапах такої діяльності
Суть розробки, основні результати:
1. Митина Л.М. Психология профессионального развития учителя. – М., 1998. – 200с.
2. Клаус Г. Введение в дифференциальную психологию учения / Пер. с нем. Под ред. И.В.Равич-Щерба. – М.: Педагогика, 1987. – 116с.
3. Кузьменко В.У. Розвиток індивідуальності дитини 3–7 років: Монографія. – К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2005. – 354с.
4. Купер К. Индивидуальные различия / Пер. с англ. Т.М. Марютиной, под ред. И.В.Равич-Щербо. – М.: Аспект Пресс, 2000. – 527с.
5. Одарённые дети: Пер. с англ. / Общ. ред. Г.В.Бурменской, В.М.Слуцкого. – М.: Прогрес, 1991. – 376с.
6. Spearman C. General intelligence objectively determined and measured // American Journal of Psychology. – 1904. – №15. – P. 93–201.
7. Stenberg R. Explaining away intelligence: a reply to Howe // British Journal of Psyhology. – 1988. – №79. – P. 34–527.