ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Петько, Людмила Василівна | |
dc.date.accessioned | 2015-08-31T08:52:23Z | |
dc.date.available | 2015-08-31T08:52:23Z | |
dc.date.issued | 2009-01-15 | |
dc.identifier.citation | Петько Л.В. Індивідуалізація навчання як один із засобів розвитку обдарованості // Інноваційні технології сприяння розвитку обдарованості : Мат. круглого столу (Тернопіль, 15 січня 2009). – К. : ТОВ «Інформаційні системи», 2009. – С. 54–54. Pet'ko L.V. Indyvidualizacija navchannja jak odyn iz zasobiv rozvytku obdarovanosti [Individualization of teaching as a means of development of giftedness] // Innovacijni tehnologii' spryjannja rozvytku obdarovanosti : Mat. kruglogo stolu (Ternopil', 15 sichnja 2009). – K. : TOV «Informacijni systemy», 2009. – S. 54–54. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7962 | |
dc.description | 1. Митина Л.М. Психология профессионального развития учителя. – М., 1998. – 200с. 2. Клаус Г. Введение в дифференциальную психологию учения / Пер. с нем. Под ред. И.В.Равич-Щерба. – М.: Педагогика, 1987. – 116с. 3. Кузьменко В.У. Розвиток індивідуальності дитини 3–7 років: Монографія. – К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2005. – 354с. 4. Купер К. Индивидуальные различия / Пер. с англ. Т.М. Марютиной, под ред. И.В.Равич-Щербо. – М.: Аспект Пресс, 2000. – 527с. 5. Одарённые дети: Пер. с англ. / Общ. ред. Г.В.Бурменской, В.М.Слуцкого. – М.: Прогрес, 1991. – 376с. 6. Spearman C. General intelligence objectively determined and measured // American Journal of Psychology. – 1904. – №15. – P. 93–201. 7. Stenberg R. Explaining away intelligence: a reply to Howe // British Journal of Psyhology. – 1988. – №79. – P. 34–527. | uk_UA |
dc.description.abstract | індивідуалізація навчання розглядається як процес спрямований на розвиток індивідуальності вихованця, який передбачає відокремлення учня у процесі навчально-виховної діяльності через урахування притаманних йому індивідуальних особливостей та певну організацію цього процесу (систему індивідуалізованих способів, прийомів взаємообумовлених дій вчителя та учня на всіх етапах такої діяльності | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | К. : ТОВ «Інформаційні системи» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка; | |
dc.subject | індивідуалізація навчанн | uk_UA |
dc.subject | здібності | uk_UA |
dc.subject | обдарованість | uk_UA |
dc.subject | особистість | uk_UA |
dc.subject | навчально-виховний процес | uk_UA |
dc.subject | индивидуализация обучения | uk_UA |
dc.subject | способности | uk_UA |
dc.subject | одарённость | uk_UA |
dc.subject | личность | uk_UA |
dc.subject | учебно-воспитательный процесс | uk_UA |
dc.subject | individualization of teaching | uk_UA |
dc.subject | development of giftedness | uk_UA |
dc.subject | personality | uk_UA |
dc.subject.classification | УДК[378.147:5](477)”19/20” | uk_UA |
dc.title | Індивідуалізація навчання як один із засобів розвитку обдарованості | uk_UA |
dc.title.alternative | Individualization of teaching as a means of development of giftedness | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |