Abstract:
індивідуалізація навчання розглядається як процес спрямований на розвиток індивідуальності вихованця, який передбачає
відокремлення учня у процесі навчально-виховної діяльності через урахування притаманних йому
індивідуальних особливостей та певну
організацію цього процесу (систему індивідуалізованих способів, прийомів
взаємообумовлених дій вчителя та учня на всіх етапах такої діяльності
Description:
1. Митина Л.М. Психология профессионального развития учителя. – М., 1998. – 200с.
2. Клаус Г. Введение в дифференциальную психологию учения / Пер. с нем. Под ред. И.В.Равич-Щерба. – М.: Педагогика, 1987. – 116с.
3. Кузьменко В.У. Розвиток індивідуальності дитини 3–7 років: Монографія. – К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2005. – 354с.
4. Купер К. Индивидуальные различия / Пер. с англ. Т.М. Марютиной, под ред. И.В.Равич-Щербо. – М.: Аспект Пресс, 2000. – 527с.
5. Одарённые дети: Пер. с англ. / Общ. ред. Г.В.Бурменской, В.М.Слуцкого. – М.: Прогрес, 1991. – 376с.
6. Spearman C. General intelligence objectively determined and measured // American Journal of Psychology. – 1904. – №15. – P. 93–201.
7. Stenberg R. Explaining away intelligence: a reply to Howe // British Journal of Psyhology. – 1988. – №79. – P. 34–527.