Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Вплив сімейного виховання на формування характеру у дітей дошкільного віку з ДЦП

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Кротенко, В. І. uk_UA
dc.contributor.author Гончарук, В. Ю. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T12:30:13Z
dc.date.available 2015-07-03T12:30:13Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Кротенко В. І. Вплив сімейного виховання на формування характеру у дітей дошкільного віку з ДЦП / В. І. Кротенко, В. Ю. Гончарук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 26. - C. 329-333. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7745
dc.description.abstract У статті розглядається проблема впливу сімейного виховання на формування характеру у дітей дошкільного віку з ДЦП. Здійснено теоретичний аналіз проблеми формування характеру у дітей дошкільного віку. Проаналізовано типи сімейного виховання і зазначено, що найчастіше в сім‘ях які виховують дитину з ДЦП переважає гіперопіка, і це не дозволяє повністю розкрити потенційні можливості дитини, які в подальшому допоможуть їй соціалізуватись і приносити користь суспільству. Виявлено, що неправильне виховання дітей дошкільного віку призводить до формування дисгармонії розвитку особистості дитини, запобігти якої можна шляхом надання адекватної психологічної допомоги як дитині, так і її батькам, а також використанням психопрофілактичних методів впливу. Обґрунтовано необхідність виявлення неадекватних стилів виховання на ранніх етапах, для подальшого нівелювання наслідків даного прояву, щоб надати дитині можливість максимально соціалізуватись в суспільство. Визначені основні напрямки організації життєдіяльності батьків і їхній вплив на розвиток і соціалізацію дитини. Намічено способи підвищення освіченості батьків в проблемі формування характеру дитини дошкільного віку з ДЦП.
dc.description.abstract В статье рассматривается проблема семейного воспитания и ее влияние на формирование характера у детей дошкольного возраста с ДЦП. Осуществлен теоретический анализ проблемы формирования характера у детей дошкольного возраста. Проанализированы типы семейного воспитания и указано что наиболее часто в семьях воспитывающих ребенка с ДЦП преобладает гиперопека, и это не позволяет полностью раскрыть потенциальные возможности ребенка, которые в дальнейшем помогут ему социализироваться и приносить пользу обществу. Выявлено, что неправильное воспитание детей дошкольного возраста приводит к формированию дисгармонии развития личности ребенка, предотвратить которой можно путем предоставления адекватной психологической помощи как ребенку, так и его родителям, а также использованием психопрофилактических методов воздействия. Обосновано необходимость выявления неадекватных стилей воспитания на ранних этапах для дальнейшего нивелирования последствий данного проявления, что даст возможность ребенку максимально социализироваться в социум. Определены основные направления организации жизнедеятельности родителей и их влияние на развитие и социализацию ребенка. Намечено способы повышения компетентности родителей в проблеме формирования характера детей дошкольного возраста с ДЦП.
dc.description.abstract This article studies the problem of influence of the family education and its effect on the character formation of the preschool children with cerebral palsy. The theoretical analysis of the problem of character formation of the preschool children was done. The types of the family education and indicated in most families raising a child with cerebral palsy dominates an over care, which does not allow to reveal the potential of the child in full, which will help him/her to socialize and benefit the society in the future. It was discovered that the improper education of preschool age children leads to the formation of the disharmony in the child‘s personal development, which can be prevented by providing adequate psychological help for the child and his/her parents, as well as by using psychoprophylactic methods of influence. The necessity of identifying inadequate education styles on the early stages, for the further leveling of the consequences of this display, to give the child an opportunity to socialize as much as possible in the society. The main areas of parents‘ life and their influence on the child‘s development and socialization have been determined. The ways of increasing the parental awareness of the problem of the character formation and the influence of family education styles in early childhood with cerebral palsy were established.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject стиль сімейного виховання
dc.subject дошкільний вік
dc.subject дитячий церебральний параліч
dc.subject стиль семейного воспитания
dc.subject дошкольный возраст
dc.subject детский церебральный паралич
dc.subject family education style
dc.subject preschool age
dc.subject children with cerebral palsy
dc.subject.classification 376.36:81’25
dc.title Вплив сімейного виховання на формування характеру у дітей дошкільного віку з ДЦП ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics