У статті розглянуті результати дослідження особливостей психічного розвитку у виділених груп дітей із психоорганічним синдромом (психопатоподібною і церебростенічною формами) в порівнянні з дітьми із нормою психічного розвитку, дітьми з синдромом психомоторної разгальмованості, дітьми з аутизмом, дітьми з розумовою відсталістю. Дослідження проводились в галузі пізнавальної (мислення, пам'ять, увага, мовна діяльність, сприйняття, уява, комунікативні навички) та емоційної сфер психічного розвитку.
В статье рассмотрены результаты исследовани яособенностей психического развития в выделенных группе детей с психоорганическим синдромом (психопатоподобной и церебростенической формами) в сравнении с детьми с нормой психическог оразвития, детьми с синдромом психомоторной расторможенности, детьми с аутизмом, детьми с умственной отсталостью. Исследования проводились в области познавательной (мышление, память, внимание, речевая деятельность, восприятие, воображение, коммуникативные навыки) и эмоциональной сфер психического развития.
The article describes there sultsof studies of the mental development inselected groups of children with psychoorganic syndrome (psychopathic and cerebrostenicforms) compared with children with normal mental development of children,with psychomotor disinhibition syndrome, children with autism, children with mental retardation. The studies were conducted in the field of cognitive (thinking, memory, attention, speech activity, perception, imagination, communication skills ) and emotional spheres of mental development.