Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Підвищення мотивації навчання дітей з особливими освітніми потребами

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Муренець, Л. С. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T12:30:09Z
dc.date.available 2015-07-03T12:30:09Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Муренець, Л. С. Підвищення мотивації навчання дітей з особливими освітніми потребами / Л. С. Муренець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 26. – C. 155-160. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7706
dc.description.abstract У статті розглядається проблема підвищення мотивації навчання дітей з особливими освітніми потребами. Здійснено аналіз становлення системи корекційної освіти в Україні в історичному аспекті. Зазначено, що формування особистості дитини з особливими освітніми потребами — цілісний, поступовий процес, який виражається у залученні її до соціального досвіду, у засвоєнні нею вже існуючих у суспільстві форм і видів діяльності. Розвинена і сформована особистість — це активний творець свого життя. Обґрунтований зв‘язок особи і суспільства. Особистість формується суспільством, а людина, пізнаючи закони суспільства, діючи активно і цілеспрямовано, може перетворювати його і саму себе.
dc.description.abstract В статье рассматривается проблема повышения мотивации обучения детей с особенными образовательными потребностями. Осуществлен анализ становления системы коррекционного образования в Украине в историческом аспекте. Отмечено, что формирование личности ребенка с особенными образовательными потребностями - целостный, поэтапный процесс, который выражается в привлечении его к социальному опыту, в усвоении им уже существующих в обществе форм и видов деятельности. Развитая и сформировавшаяся личность - это активный творец своей жизни. Обоснованна связь личности и общества. Личность формируется обществом, а человек, познавая законы общества, действуя активно и целенаправленно, может преобразовывать его и самого себя.
dc.description.abstract This paper addresses the problem of increasing the motivation of teaching children with special educational needs . The analysis of a system of remedial education in Ukraine and historical perspective. It is noted that the formation of the child with special needs - Holistic , a gradual process that is expressed in her attraction to the social experience of learning it existing in the society forms and activities. Developed and formed personality - is an active creator of your life.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject діти з особливими освітніми потребами
dc.subject формування мотивації навчання,
dc.subject об‘єктивне становище в суспільстві
dc.subject дети с особенными образовательными потребностями
dc.subject формирование мотивации учения
dc.subject объективное положение в обществе
dc.subject Children with special educational needs
dc.subject the formation of learning motivation
dc.subject objective position in society
dc.subject.classification 376
dc.title Підвищення мотивації навчання дітей з особливими освітніми потребами ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу