ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Муренець, Л. С.![]() |
uk_UA |
dc.date.accessioned | 2015-07-03T12:30:09Z | |
dc.date.available | 2015-07-03T12:30:09Z | |
dc.date.issued | 2014 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Муренець, Л. С. Підвищення мотивації навчання дітей з особливими освітніми потребами / Л. С. Муренець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 26. – C. 155-160. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7706 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема підвищення мотивації навчання дітей з особливими освітніми потребами. Здійснено аналіз становлення системи корекційної освіти в Україні в історичному аспекті. Зазначено, що формування особистості дитини з особливими освітніми потребами — цілісний, поступовий процес, який виражається у залученні її до соціального досвіду, у засвоєнні нею вже існуючих у суспільстві форм і видів діяльності. Розвинена і сформована особистість — це активний творець свого життя. Обґрунтований зв‘язок особи і суспільства. Особистість формується суспільством, а людина, пізнаючи закони суспільства, діючи активно і цілеспрямовано, може перетворювати його і саму себе. | |
dc.description.abstract | В статье рассматривается проблема повышения мотивации обучения детей с особенными образовательными потребностями. Осуществлен анализ становления системы коррекционного образования в Украине в историческом аспекте. Отмечено, что формирование личности ребенка с особенными образовательными потребностями - целостный, поэтапный процесс, который выражается в привлечении его к социальному опыту, в усвоении им уже существующих в обществе форм и видов деятельности. Развитая и сформировавшаяся личность - это активный творец своей жизни. Обоснованна связь личности и общества. Личность формируется обществом, а человек, познавая законы общества, действуя активно и целенаправленно, может преобразовывать его и самого себя. | |
dc.description.abstract | This paper addresses the problem of increasing the motivation of teaching children with special educational needs . The analysis of a system of remedial education in Ukraine and historical perspective. It is noted that the formation of the child with special needs - Holistic , a gradual process that is expressed in her attraction to the social experience of learning it existing in the society forms and activities. Developed and formed personality - is an active creator of your life. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | |
dc.subject | формування мотивації навчання, | |
dc.subject | об‘єктивне становище в суспільстві | |
dc.subject | дети с особенными образовательными потребностями | |
dc.subject | формирование мотивации учения | |
dc.subject | объективное положение в обществе | |
dc.subject | Children with special educational needs | |
dc.subject | the formation of learning motivation | |
dc.subject | objective position in society | |
dc.subject.classification | 376 | |
dc.title | Підвищення мотивації навчання дітей з особливими освітніми потребами | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |