У статті розглядається проблема підвищення мотивації навчання дітей з особливими освітніми потребами. Здійснено аналіз становлення системи корекційної освіти в Україні в історичному аспекті. Зазначено, що формування особистості дитини з особливими освітніми потребами — цілісний, поступовий процес, який виражається у залученні її до соціального досвіду, у засвоєнні нею вже існуючих у суспільстві форм і видів діяльності. Розвинена і сформована особистість — це активний творець свого життя. Обґрунтований зв‘язок особи і суспільства. Особистість формується суспільством, а людина, пізнаючи закони суспільства, діючи активно і цілеспрямовано, може перетворювати його і саму себе.
В статье рассматривается проблема повышения мотивации обучения детей с особенными образовательными потребностями. Осуществлен анализ становления системы коррекционного образования в Украине в историческом аспекте. Отмечено, что формирование личности ребенка с особенными образовательными потребностями - целостный, поэтапный процесс, который выражается в привлечении его к социальному опыту, в усвоении им уже существующих в обществе форм и видов деятельности. Развитая и сформировавшаяся личность - это активный творец своей жизни. Обоснованна связь личности и общества. Личность формируется обществом, а человек, познавая законы общества, действуя активно и целенаправленно, может преобразовывать его и самого себя.
This paper addresses the problem of increasing the motivation of teaching children with special educational needs . The analysis of a system of remedial education in Ukraine and historical perspective. It is noted that the formation of the child with special needs - Holistic , a gradual process that is expressed in her attraction to the social experience of learning it existing in the society forms and activities. Developed and formed personality - is an active creator of your life.