Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Оновлення навчально-методичного забезпечення географічної освіти розумово відсталих дітей у повоєнний час (40-50рр. XXст.)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Головата, А. О. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T12:30:07Z
dc.date.available 2015-07-03T12:30:07Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Головата, А. О. Оновлення навчально-методичного забезпечення географічної освіти розумово відсталих дітей у повоєнний час (40-50рр. XXст.) / А. О. Головата // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 26. – C. 62-66. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7684
dc.description.abstract У статті розглядається складний процес поліпшення якості шкільної географічної освіти дітей із вадами розумового розвитку, у тому числі оновлення навчально-методичного забезпечення в Україні у повоєнні роки. Розкрито основні завдання, що стояли перед шкільною освітою після звільнення нашої країни від фашистської окупації. Проаналізовано основні керівні документи уряду та органів освіти, навчальні плани для допоміжної школи, програми, підручники та методичні посібники того часу, що дало змогу з‘ясувати позитивні зрушення та характерні особливості навчання географії в спеціальних закладах України наприкінці 40-х років ХХ століття. Розкрито роль й місце географії в навчально-виховному процесі допоміжної школи. Висвітлено внесок окремих вчених у процес становлення шкільної географічної освіти розумово відсталих дітей.
dc.description.abstract В статье рассматривается сложный процесс улучшения качества школьного географического образования детей с нарушениями умственного развития, в том числе обновление учебно-методического обеспечения в Украине в послевоенные годы. Раскрыты основные задачи, которые стояли перед школьным образованием после освобождения страны от фашистской оккупации. Проанализированы основные руководящие документы правительства и органов образования, учебные планы для вспомогательной школы, программы, учебники и методические пособия того времени, что позволило выяснить положительные сдвиги и характерные особенности обучения географии в специальных заведениях Украины в конце 40- х годов ХХ века. Раскрыта роль и место географии в учебно-воспитательном процессе вспомогательной школы. Освещен вклад отдельных ученых в процесс становления школьного географического образования умственно отсталых детей.
dc.description.abstract Complex process of quality improvement of school geographic education of retarded children, including methodical support renewal in Ukraine in postwar year is considered in the article. Main tasks of school education after enlargement of our country from fascist occupation are exposed. Main gavernmetal documants, curriculums for schools for mentally retarded children, schemes, textbooks and study guides of mantioned time which help to understand positive changes and definig characteristics of geographic education in schools for mentally retarded children in Ukraine at the end of 40s XX century are analysed. Role and place of geography in educational process of schools for mentally retarded children. Scientific contribuation of separate luminaries into geographic education establishment for mentally retarded children is illustrated.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject шкільна географічна освіта
dc.subject діти з вадами розумового розвитку
dc.subject підручники та методичні посібники з географії
dc.subject школьное географическое образование
dc.subject дети с недостатками умственного развития
dc.subject учебники и методические пособия по географии
dc.subject school geographic education
dc.subject mentally retarded children
dc.subject geographic textbooks and schemes
dc.subject географічна пропедевтика
dc.subject geographic propaedeutics
dc.subject.classification 376-056.36:91
dc.title Оновлення навчально-методичного забезпечення географічної освіти розумово відсталих дітей у повоєнний час (40-50рр. XXст.) ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу