У статті розглядається питання діагностики та корекції синдрому дефіциту уваги з гіперактивністю у дітей дошкільного віку. Для вирішення даного питання було здійснено аналіз літературних джерел, з метою виявлення можливих причин виникнення синдрому дефіциту уваги з гіперактивністю, а також механізми їх розвитку та особливості проявів на ранніх етапах онтогенезу. Окрім того окреслені основні ознаки даного синдрому у сучасних дітей, знання яких мають важливе значення в процесі корекційної роботи з метою гармонізації їх стану і ефективної адаптації в суспільстві. Виокремлено основні напрями корекційної роботи з дошкільниками для легкого, ефективного усунення симптоматики синдрому. Намічено основні вимоги і рекомендації для батьків, що мають дітей із синдромом дефіциту уваги з гіперактивністю для адекватного спілкування і взаємодії з ними.
This article contains information about the early detection and correction of attention deficit syndrome and hyperactivity in children of preschool age. To solve this problem the analysis of the literature has been made to identify possible causes of attention deficit syndrome hyperactivity, and their development and features of the early stages of ontogeny. Besides outlining the main features of the syndrome in nowadays (2015 year) children, knowledge of which are important in the process of correction work to harmonize their condition and effective social adaptation. There are determined the main directions of correctional work with preschool children for easy, efficient removal of symptoms of the syndrome. This text describes basic requirements and recommendations for parents with children with attention deficit hyperactivity disorder to adequately communicate and interact with them.