Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості корекційної роботи з дітьми з синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кротенко, В. І.
dc.contributor.author Філіпенко, Д. О.
dc.date.accessioned 2024-02-08T08:45:49Z
dc.date.available 2024-02-08T08:45:49Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Кротенко, В. І. Особливості корекційної роботи з дітьми з синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю / В. І. Кротенко, Д. О. Філіпенко // Логопедія : наук.-метод. журнал. – Київ, 2015. – № 7. – С. 50-55. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44062
dc.description.abstract У статті розглядається питання діагностики та корекції синдрому дефіциту уваги з гіперактивністю у дітей дошкільного віку. Для вирішення даного питання було здійснено аналіз літературних джерел, з метою виявлення можливих причин виникнення синдрому дефіциту уваги з гіперактивністю, а також механізми їх розвитку та особливості проявів на ранніх етапах онтогенезу. Окрім того окреслені основні ознаки даного синдрому у сучасних дітей, знання яких мають важливе значення в процесі корекційної роботи з метою гармонізації їх стану і ефективної адаптації в суспільстві. Виокремлено основні напрями корекційної роботи з дошкільниками для легкого, ефективного усунення симптоматики синдрому. Намічено основні вимоги і рекомендації для батьків, що мають дітей із синдромом дефіциту уваги з гіперактивністю для адекватного спілкування і взаємодії з ними. uk
dc.description.abstract This article contains information about the early detection and correction of attention deficit syndrome and hyperactivity in children of preschool age. To solve this problem the analysis of the literature has been made to identify possible causes of attention deficit syndrome hyperactivity, and their development and features of the early stages of ontogeny. Besides outlining the main features of the syndrome in nowadays (2015 year) children, knowledge of which are important in the process of correction work to harmonize their condition and effective social adaptation. There are determined the main directions of correctional work with preschool children for easy, efficient removal of symptoms of the syndrome. This text describes basic requirements and recommendations for parents with children with attention deficit hyperactivity disorder to adequately communicate and interact with them. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject синдром дефіциту уваги з гіперактивністю uk
dc.subject гіперактивність uk
dc.subject імпульсивність uk
dc.subject дефіцит уваги uk
dc.subject інтелект uk
dc.subject діти дошкільного віку uk
dc.subject attention deficit syndrome and hyperactivity uk
dc.subject hyperactivity uk
dc.subject impulsivity uk
dc.subject attention deficit uk
dc.subject intelligence uk
dc.subject preschool children uk
dc.title Особливості корекційної роботи з дітьми з синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю uk
dc.title.alternative Features of correctional work with children with attention deficit syndrome and hyperactivity uk
dc.type Article uk
dc.identifier.doi 376.3


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу