Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Концепція структурування дидактики професійно-практичної підготовки

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Якимович, Тетяна Дмитрівна
dc.date.accessioned 2022-06-20T11:15:42Z
dc.date.available 2022-06-20T11:15:42Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Якимович, Т. Д. Концепція структурування дидактики професійно-практичної підготовки / Т. Д. Якимович // Сучасні тенденції розвитку освіти й науки : проблеми та перспективи : зб. наук. праць / упорядник Ю. І. Колісник-Гуменюк. - Київ–Львів–Бережани–Гомель, 2019. - Вип. 4, т. 2. - С. 151-158. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37336
dc.description.abstract Проаналізовано структуру професійно-практичної підготовки як педагогічного процесу: цілі (навчальна, розвивальна, виховна), зміст, принципи, методи, форми та засоби. Обгрунтовано, що принципи під час професійно-практичної підготовки набувають особливих рис та конкретизуються. Зміст професійно-практичної підготовки визначається структурою навчального процесу та структурою виробництва, до якої належать суб’єкти (люди) та об’єкти праці (засоби та предмети праці), виробнича технологія і людська праця. Встановлено, що основою для класифікації методів є джерело передача знань, структура особистості, ступінь продуктивності, дидактичні задачі. Типи занять визначаються дидактичними цілями, а також і логікою формування вмінь. uk
dc.description.abstract The structure of professional-practical training as a pedagogical process is analyzed: goals (educational, developmental, developmental), content, principles, methods, forms and means. It is substantiated that the principles during vocational training acquire special features and are specified. The content of vocational training is determined by the structure of the educational process and the structure of production, which includes subjects (people) and objects of labor (means and objects of labor), industrial technology and human labor. Found that the basis for classifying methods is the source of knowledge transfer, the structure of the personality, the degree of productivity, didactic tasks. Types of classes are determined by the didactic goals, as well as the logic of the formation of skills. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject мета навчання uk
dc.subject принципи навчання uk
dc.subject зміст навчання uk
dc.subject знання uk
dc.subject вміння uk
dc.subject методи навчання uk
dc.subject форми навчання uk
dc.subject purpose of learning uk
dc.subject principles of training uk
dc.subject content of training uk
dc.subject knowledge uk
dc.subject skills uk
dc.subject methods of training uk
dc.subject forms of training uk
dc.title Концепція структурування дидактики професійно-практичної підготовки uk
dc.title.alternative Concept of structuring didactics of professional and practical training uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics