Вивчено основні напрямки дослідження проблеми рефлексивності соціального пізнання та самореалізації особистості, виявлено професійно-групові особливості формування соціально-психологічної позиції сучасної особистості викладача вищого навчального закладу. Описано концептуальну
рефлексивно-акмеологічну модель самореалізації викладача вищого навчального закладу.
Изучены основные направления исследования проблемы рефлексивности
социального познания и самореализации личности, обнаружено профессионально групповые особенности формирования соціально-психологической позиции современной личности преподавателя высшего
учебного заведения. Описана концептуальная рефлексивно-акмеологичну модель самореализации
преподавателя высшего учебного заведения.
Basic directions of research of problem of reflection of social cognition and self-realization of personality are studied, to discover professionally group features of forming of socialpsychological position of modern
personality of teacher of higher educational establishment. The conceptual refleksivno-akmeologichnu model of selfrealization
of teacher of higher educational establishment is described.