Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Професійний розвиток соціального педагога закладу загальної середньої освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Неїжпапа, Людмила Станіславівна
dc.date.accessioned 2020-12-23T09:18:37Z
dc.date.available 2020-12-23T09:18:37Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Неїжпапа, Л. С. Професійний розвиток соціального педагога закладу загальної середньої освіти / Л. С. Неїжпапа // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 26. – С. 50-58. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32550
dc.description.abstract В статті розкрито сутність професійного розвитку педагогів у вітчизняних і зарубіжних дослідженнях, визначено актуальність проблеми професійного розвитку соціального педагога. Обґрунтовано професійний розвиток як неперервний, динамiчний прoцес залучення дo прoфесiї. Розкрито принципи професійного розвитку соціального педагога. Визначено сутність поняття «професійний розвиток соціального педагога». Охарактеризовано курси з підвищення кваліфікації педагогічних працівників як основна традиційна форма професійного розвитку соціального педагога закладу загальної середньої освіти та запропоновано форми роботи для самоосвіти. Узагальнено шляхи вдосконалення професійного розвитку фахівців соціально-педагогічної сфери. Встановлено, що професійний розвиток соціального педагога передбачає цілеспрямовану діяльність, що сприятиме його професійній самореалізації та самовдосконаленню. ua
dc.description.abstract The article reveals the essence of the professional development of teachers in domestic and foreign studies, and the relevance of the problem of professional development of a social pedagogue is determined. Professional development is grounded as a continuous, dynamic process of engaging in a profession. The principles of professional development of social pedagogue are revealed. The essence of the concept of "professional development of social pedagogue" is determined. The training courses for pedagogical staff are described as the main traditional form of professional development of the social pedagogue of the institution of general secondary education. The forms of work for self-education are proposed. The ways to improve professional development of specialists of social-pedagogical sphere are generalized. It has been established that professional development of social pedagogue involves purposeful activity that will promote its professional self-realization and self-improvement. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject професійний розвиток ua
dc.subject професійний розвиток соціального педагога ua
dc.subject технології професійного розвитку ua
dc.subject принципи професійного розвитку соціального педагога ua
dc.subject форми підвищення кваліфікації педагогічних працівників ua
dc.subject professional development ua
dc.subject professional development of social pedagogue ua
dc.subject technology of professional development ua
dc.subject principles of professional development of social pedagogue ua
dc.subject forms of professional development of pedagogical workers ua
dc.subject.classification 37.091.12:36-051 ua
dc.title Професійний розвиток соціального педагога закладу загальної середньої освіти ua
dc.title.alternative Professional development of a social pedagogue for general secondary education ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу