Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування системи загальноосвітніх шкіл і курсів для дорослих в Україні (20-30-і роки ХХ століття)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тимчук, Л.
dc.date.accessioned 2020-10-29T09:18:09Z
dc.date.available 2020-10-29T09:18:09Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Тимчук, Л. Формування системи загальноосвітніх шкіл і курсів для дорослих в Україні (20-30-і роки ХХ століття) / Л. Тимчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. − Вип. 25. − С. 153-163. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31588
dc.description.abstract У статті розкрито розвиток системи загальної освіти дорослих в Україні у 20-30-их роках ХХ століття. Охарактеризовано різни типи загальноосвітніх закладів для дорослих: школи 1-го ступеня (для неписьменних з трирічним терміном навчання і для письменних з дворічним терміном навчання); школи 2-го ступеня (з дворічним курсом, яка повинна була надати середню освіту і підготувати до навчання на вищому курсі). У результаті узагальнення сформованого у досліджуваний період досвіду конструювання певного типу загальноосвітньої школи дорослих, виокремлено сукупність взаємодіючих факторів, якими зумовлювався вибір типу школи, визначення її структури, цілей, завдань, змісту освіти в ній тощо; акцентовано увагу на їх постійній дії і доцільності врахування у сучасній стратегії розвитку системи освіти дорослих. ua
dc.description.abstract В статье раскрыто развитие системы общего образования взрослых в Украине в 20-30-х годах ХХ века. Охарактеризованы разные типы общеобразовательных учреждений для взрослых: школы 1-й степени (для неграмотных с трехлетним сроком обучения и для грамотных с двухлетним сроком обучения) школы 2-й степени (с двухгодичным курсом, которые предоставляли среднее образование и готовили к обучению на высшем курсе). В результате обобщения сформированного в исследуемый период опыта конструирования типа общеобразовательной школы взрослых, выделена совокупность взаимодействующих факторов, которыми обуславливался выбор типа школы, определение ее структуры, целей, задач, содержания образования в ней и т.п.; акцентировано внимание на их постоянном воздействии и целесообразности их учета в современной стратегии развития системы образования взрослых. ua
dc.description.abstract The article presents the development of the general education of adults in Ukraine in the 20-30’s of the twentieth century. Various types of comprehensive schools for adults: school of first grade (for illiterate people with a three-year training period and for literate people with two-year training period); school of the second grade (two-year course, which should provide secondary education and training to prepare for a higher grade) are characterized. As a result of generalizations formed in the studied period of experience of designing of certain type of comprehensive school for adults singles out a set of interacting factors that explained by the choice of type of school, the determination of its structure, goals, objectives, educational content in it, etc.; the focus is on their continued validity and feasibility of incorporation in the modern strategy of development of the system of adults’ education. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject система загальної освіти дорослих ua
dc.subject школи грамоти (лікнепи) ua
dc.subject школи для малописьменних ua
dc.subject гуртки індивідуально-групового навчання ua
dc.subject недільні школи ua
dc.subject загальноосвітні школи дорослих підвищеного типу ua
dc.subject вечірні робітничі (селянські) курси ua
dc.subject вечірня загальноосвітня школа ua
dc.subject заочна форма навчання ua
dc.subject система общего образования взрослых ua
dc.subject школы грамоты (ликбезы) ua
dc.subject школы для малограмотных ua
dc.subject кружки индивидуально-группового обучения ua
dc.subject воскресные школы ua
dc.subject общеобразовательные школы взрослых повышенного типа ua
dc.subject вечерние рабочие (крестьянские) курсы ua
dc.subject вечерняя общеобразовательная школа ua
dc.subject заочная форма обучения ua
dc.subject the system of general education of adults ua
dc.subject grammar school (likneps) ua
dc.subject schools for illiterate people ua
dc.subject groups of individual-group learning ua
dc.subject Sunday schools ua
dc.subject comprehensive schools of higher type for adults ua
dc.subject evening workers (peasants) courses ua
dc.subject evening comprehensive school ua
dc.subject part-time education ua
dc.subject.classification 374.7.091.3 (477) ua
dc.title Формування системи загальноосвітніх шкіл і курсів для дорослих в Україні (20-30-і роки ХХ століття) ua
dc.title.alternative The formation of the system of comprehensive schools and courses for adults in Ukraine (20-30-ies of the XX century) ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу