ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Тимчук, Л. | |
dc.date.accessioned | 2020-10-29T09:18:09Z | |
dc.date.available | 2020-10-29T09:18:09Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Тимчук, Л. Формування системи загальноосвітніх шкіл і курсів для дорослих в Україні (20-30-і роки ХХ століття) / Л. Тимчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. − Вип. 25. − С. 153-163. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31588 | |
dc.description.abstract | У статті розкрито розвиток системи загальної освіти дорослих в Україні у 20-30-их роках ХХ століття. Охарактеризовано різни типи загальноосвітніх закладів для дорослих: школи 1-го ступеня (для неписьменних з трирічним терміном навчання і для письменних з дворічним терміном навчання); школи 2-го ступеня (з дворічним курсом, яка повинна була надати середню освіту і підготувати до навчання на вищому курсі). У результаті узагальнення сформованого у досліджуваний період досвіду конструювання певного типу загальноосвітньої школи дорослих, виокремлено сукупність взаємодіючих факторів, якими зумовлювався вибір типу школи, визначення її структури, цілей, завдань, змісту освіти в ній тощо; акцентовано увагу на їх постійній дії і доцільності врахування у сучасній стратегії розвитку системи освіти дорослих. | ua |
dc.description.abstract | В статье раскрыто развитие системы общего образования взрослых в Украине в 20-30-х годах ХХ века. Охарактеризованы разные типы общеобразовательных учреждений для взрослых: школы 1-й степени (для неграмотных с трехлетним сроком обучения и для грамотных с двухлетним сроком обучения) школы 2-й степени (с двухгодичным курсом, которые предоставляли среднее образование и готовили к обучению на высшем курсе). В результате обобщения сформированного в исследуемый период опыта конструирования типа общеобразовательной школы взрослых, выделена совокупность взаимодействующих факторов, которыми обуславливался выбор типа школы, определение ее структуры, целей, задач, содержания образования в ней и т.п.; акцентировано внимание на их постоянном воздействии и целесообразности их учета в современной стратегии развития системы образования взрослых. | ua |
dc.description.abstract | The article presents the development of the general education of adults in Ukraine in the 20-30’s of the twentieth century. Various types of comprehensive schools for adults: school of first grade (for illiterate people with a three-year training period and for literate people with two-year training period); school of the second grade (two-year course, which should provide secondary education and training to prepare for a higher grade) are characterized. As a result of generalizations formed in the studied period of experience of designing of certain type of comprehensive school for adults singles out a set of interacting factors that explained by the choice of type of school, the determination of its structure, goals, objectives, educational content in it, etc.; the focus is on their continued validity and feasibility of incorporation in the modern strategy of development of the system of adults’ education. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | система загальної освіти дорослих | ua |
dc.subject | школи грамоти (лікнепи) | ua |
dc.subject | школи для малописьменних | ua |
dc.subject | гуртки індивідуально-групового навчання | ua |
dc.subject | недільні школи | ua |
dc.subject | загальноосвітні школи дорослих підвищеного типу | ua |
dc.subject | вечірні робітничі (селянські) курси | ua |
dc.subject | вечірня загальноосвітня школа | ua |
dc.subject | заочна форма навчання | ua |
dc.subject | система общего образования взрослых | ua |
dc.subject | школы грамоты (ликбезы) | ua |
dc.subject | школы для малограмотных | ua |
dc.subject | кружки индивидуально-группового обучения | ua |
dc.subject | воскресные школы | ua |
dc.subject | общеобразовательные школы взрослых повышенного типа | ua |
dc.subject | вечерние рабочие (крестьянские) курсы | ua |
dc.subject | вечерняя общеобразовательная школа | ua |
dc.subject | заочная форма обучения | ua |
dc.subject | the system of general education of adults | ua |
dc.subject | grammar school (likneps) | ua |
dc.subject | schools for illiterate people | ua |
dc.subject | groups of individual-group learning | ua |
dc.subject | Sunday schools | ua |
dc.subject | comprehensive schools of higher type for adults | ua |
dc.subject | evening workers (peasants) courses | ua |
dc.subject | evening comprehensive school | ua |
dc.subject | part-time education | ua |
dc.subject.classification | 374.7.091.3 (477) | ua |
dc.title | Формування системи загальноосвітніх шкіл і курсів для дорослих в Україні (20-30-і роки ХХ століття) | ua |
dc.title.alternative | The formation of the system of comprehensive schools and courses for adults in Ukraine (20-30-ies of the XX century) | ua |
dc.type | Article | ua |