Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Крисаченко, В.
dc.date.accessioned 2020-06-05T13:45:01Z
dc.date.available 2020-06-05T13:45:01Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Крисаченко, В. Теорія і практика екологічної освіти / В. Крисаченко // Філософія освіти. Philosophy of Education : науковий часопис / Інститут вищої освіти НАПН України, НПУ імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2013. – № 2 (13). – C. 115-142. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/29312
dc.description.abstract У статті автор аналізує наслідки для довкілля, до яких призводять зміни в природному оточені, що ві дбуваються внаслідок людської діяльності. Акцентуючи увагу на тому, що екологічні проблеми в Україні потребують першочергового розв’язання, у т.ч. і завдяки докорінній реформі екологічної освіти, автор стверджує, що необхідно докорінно змінити стратегію, зміст та мету освіти в Україні, ставлення до неї державних та громадських структур, викладаючи власне розуміння цієї проблеми та шляхи її вирішення. Для вирішення поставлених завдань, автор аналізує світовий досвід сучасної екологічної освіти, намагаючись пристосувати його до українських реалій, розглядаючи, зокрема, основні моделі екологізації шкільної освіти. Автор вважає, що екологічна освіта повинна мати як ціннісний, так і діяльнісний характер. ua
dc.description.abstract В статье автор анализирует последствия для окружающей среды, к которым приводят изменения в естественном окружении и которые происходят в результате человеческой деятельности. Акцентируется внимание на том, что экологические проблемы в Украине нуждаются в первоочередном решении, в т.ч. и благодаря коренной реформе экологического образования. Автор утверждает, что необходимо в корне изменить стратегию, содержание и цель образования в Украине, отношение к ней государственных и общественных структур, излагая собственное понимание этой проблемы и пути ее решения. Для решения поставленных заданий, автор анализирует мировой опыт современного экологического образования, пытаясь приспособить его к украинским реалиям. Рассматривая, в частности, основные модели экологизации школьного образования, автор считает, что экологическое образование должно иметь как ценностный, так и деятельный характер. ua
dc.description.abstract In the article the author analyzes the consequences for environment to which changes in natural surrounding as the result of human activity lead . it is emphasized that that environmental problems in Ukraine need the prime decision, due to radical reform of ecological education. The author claims that it is necessary to change strategy in root, the contents and the purpose of education in Ukraine, the attitude towards it state and public structures, giving his own understanding of this problem and the way of its decision. As a solution of the tasks, the author analyzes world’s experience of modern ecological education, trying to adapt it to Ukrainian realities. Considering, in particular, the main models of greening of school education. The author considers that ecological education needs valuable and active character. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject екологічна освіта ua
dc.subject життєзнавство ua
dc.subject біологічні науки ua
dc.subject типологія живого ua
dc.subject топологія живого ua
dc.subject тектологія живого ua
dc.subject номологія живого ua
dc.subject еволюціонізм ua
dc.subject людина ua
dc.subject біосфера ua
dc.subject экологическое образование ua
dc.subject жизнезнание ua
dc.subject биологические науки ua
dc.subject типология живого ua
dc.subject топология живого ua
dc.subject тектология живого ua
dc.subject номология живого ua
dc.subject эволюционизм ua
dc.subject человек ua
dc.subject биосфера ua
dc.subject ecological education ua
dc.subject biological sciences ua
dc.subject typology of live ua
dc.subject topology of live ua
dc.subject tektology of live ua
dc.subject nomology of live ua
dc.subject evolutionism ua
dc.subject person ua
dc.subject biosphere ua
dc.subject.classification [1:504.3+911.] ua
dc.title Теорія і практика екологічної освіти ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу