Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Громадянська освіта дигітальної доби: виклики та перспективи розвитку (огляд воркшопу "Дигітизація та громадянська освіта", 3-4 вересня, 2018, Марсель)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Матусевич, Т. В.
dc.date.accessioned 2020-06-01T08:32:59Z
dc.date.available 2020-06-01T08:32:59Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Матусевич, Т. В. Громадянська освіта дигітальної доби : виклики та перспективи розвитку (огляд воркшопу "Дигітизація та громадянська освіта", 3-4 вересня, 2018, Марсель) / Т. В. Матусевич // Філософія освіти. Philosophy of Education : науковий часопис / Інститут вищої освіти НАПН України, НПУ імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2018. – № 2 (23). – C. 265-269. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/29164
dc.description.abstract Дана стаття присвячена авторським враженням від воркшопу “Дигітизація та громадянська освіта” (Digitisation and Сivic Education), що відбувся 3-4 вересня у Марселі і був присвячений обговоренню ролі цифрових технологій в громадянській освіті з широкого спектру теоретичних та практичних позицій. Основним тематичним напрямком роботи воркшопу був розгляд майбутнього освіти через сучасні виклики демократичних суспільств інформаційної доби: мова ненависті, фейкові новини, маніпуляції на виборах за допомогою цифрових технологій, значення капіталізації соціальних мереж для розвитку суспільства, гібридні інформаційні війни, переформатування організаційної культури у цифрову добу, журналістика великих даних тощо. ua
dc.description.abstract This article is devoted to the author’s impressions on the “Digitization and Civic Education” workshop (September, 3-4, Marseilles), that was devoted to discussing the role of digital technologies in civic education from a wide range of theoretical and practical positions. The main thematic area of the workshop was the consideration of future education through the modern challenges of democratic societies of the information age: hate speech, fake news, electoral manipulation with digital technologies, the importance of capitalizing social networks for the development of society, hybrid information wars, reformatting organizational culture in a digital age, Big Data journalism and so on. ua
dc.description.abstract Данная статья посвящена авторским впечатлением от воркшопа “Дигитизация и гражданское образование” (Digitisation and Сivic Education), который состоялся 3-4 сентября в Марселе и был посвящен обсуждению роли цифровых технологий в гражданском образовании c широкого спектра теоретических и практических позиций. Основным тематическим направлением работы воркшопа было рассмотрение будущего образования через современные вызовы демократических обществ информационной эпохи: язык ненависти, фейковые новости, манипуляции на выборах с помощью цифровых технологий, значение капитализации социальных сетей для развития общества, гибридные информационные войны, переформатирование организационной культуры в цифровую эпоху, журналистика больших данных и т.п. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject дигітизація ua
dc.subject освіта ua
dc.subject громадянська освіта ua
dc.subject цифрові технологіі ua
dc.subject digitization ua
dc.subject education ua
dc.subject civic education ua
dc.subject digital technologies ua
dc.subject дигитизация ua
dc.subject образование ua
dc.subject гражданское образование ua
dc.subject цифровые технологии ua
dc.subject.classification 004.9:37.035 ua
dc.title Громадянська освіта дигітальної доби: виклики та перспективи розвитку (огляд воркшопу "Дигітизація та громадянська освіта", 3-4 вересня, 2018, Марсель) ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу