Дана стаття присвячена авторським враженням від воркшопу “Дигітизація та громадянська освіта” (Digitisation and Сivic Education), що відбувся 3-4 вересня у Марселі і був присвячений обговоренню ролі цифрових технологій в громадянській освіті з широкого спектру теоретичних та практичних позицій. Основним тематичним напрямком роботи воркшопу був розгляд майбутнього освіти через сучасні виклики демократичних суспільств інформаційної доби: мова ненависті, фейкові новини, маніпуляції на виборах за допомогою цифрових технологій, значення капіталізації соціальних мереж для розвитку суспільства, гібридні інформаційні війни, переформатування організаційної культури у цифрову добу, журналістика великих даних тощо.
This article is devoted to the author’s impressions on the “Digitization and Civic Education” workshop (September, 3-4, Marseilles), that was devoted to discussing the role of digital technologies in civic education from a wide range of theoretical and practical positions. The main thematic area of the workshop was the consideration of future education through the modern challenges of democratic societies of the information age: hate speech, fake news, electoral manipulation with digital technologies, the importance of capitalizing social networks for the development of society, hybrid information wars, reformatting organizational culture in a digital age, Big Data journalism and so on.
Данная статья посвящена авторским впечатлением от воркшопа “Дигитизация и гражданское образование” (Digitisation and Сivic Education), который состоялся 3-4 сентября в Марселе и был посвящен обсуждению роли цифровых технологий в гражданском образовании c широкого спектра теоретических и практических позиций. Основным тематическим направлением работы воркшопа было рассмотрение будущего образования через современные вызовы демократических обществ информационной эпохи: язык ненависти, фейковые новости, манипуляции на выборах с помощью цифровых технологий, значение капитализации социальных сетей для развития общества, гибридные информационные войны, переформатирование организационной культуры в цифровую эпоху, журналистика больших данных и т.п.