Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Підходи до визначення поняття «Соціальна відповідальність студентів»

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вайнола, Р. Х.
dc.contributor.author Сі Цзечень
dc.date.accessioned 2019-08-02T11:20:02Z
dc.date.available 2019-08-02T11:20:02Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Вайнола, Р. Х. Підходи до визначення поняття «Соціальна відповідальність студентів» / Р. Х. Вайнола, Сі Цзечень // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 25. – С. 3-8. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25330
dc.description.abstract У статті здійснено характеристику обґрунтування понять «відповідальність» та «соціальна відповідальність» у сучасній науковій літературі. Деталізовано підходи до характеристики таких видів відповідальності, як: індивідуальна (особистісна), групова та колективна відповідальність. Запропоновано трактування поняття «соціальна відповідальність» як важливого особистісного утворення. Представлено різні класифікаційні підходи до визначення та обґрунтування поняття «соціальна відповідальність». Соціальна відповідальність розкрита як невід’ємний елемент суспільного механізму, формування соціального благополуччя й добробуту. Здійснено узагальнення та аналіз наукoвo-метoдичнoї літератури, результатів наукових досліджень щодо формування соціальної відповідальності студентської молоді. Охарактеризовано роль закладів вищої освіти у формуванні соціальної відповідальності студентської молоді, залученні до вирішення соціально значущих проблем у суспільстві. ua
dc.description.abstract The article describes the characteristic justification of the concepts of «responsibility» and «social responsibility» in the modern scientific literature. Detailed approaches to the characterization of such types of responsibility as: individual (personal), group and collective responsibility. The interpretation of social responsibility as an important personal education is proposed. Various classification approaches to the definition and justification of the concept of «social responsibility» are presented. Social responsibility is disclosed as an integral element of the social mechanism, the formation of social well-being and welfare. The compilation and analysis of scientific and methodical literature, the results of scientific research on the formation of social responsibility of students has been carried out. The role of institutions of higher education in the formation of the social responsibility of students, involvement in solving socially significant problems in society is characterized. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject відповідальність ua
dc.subject особистісна відповідальність ua
dc.subject групова відповідальність ua
dc.subject колективна відповідальність ua
dc.subject соціальна відповідальність ua
dc.subject студенти ua
dc.subject заклад вищої освіти ua
dc.subject responsibility ua
dc.subject personal responsibility ua
dc.subject group responsibility ua
dc.subject collective responsibility ua
dc.subject social responsibility ua
dc.subject students ua
dc.subject institutions of higher education ua
dc.subject.classification 378.019.12:005.25 ua
dc.title Підходи до визначення поняття «Соціальна відповідальність студентів» ua
dc.title.alternative Approaches to the definition of «social responsibility of students» ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу