ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Рижко, В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2013-03-30T21:28:35Z | |
dc.date.available | 2013-03-30T21:28:35Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.citation | Рижко В. Навчальна програма з філософії та філософська рефлексія / В. Рижко // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2007, №1(6). - С. 246-251 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2522 | |
dc.description.abstract | Природа філософії така, що неможливе обов’язкове викладання її як навчальної дисципліни майбутнім хімікам, фізикам, інженерам у вищих навчальних закладах. Адже філософія не є системою знань, яку можна було б передати іншим, тим самим навчити їх. Становлення філософського знання – то завжди внутрішній акт, що спалахує... Чи можна погодитися з такою позицією? І так, і ні. У такий парадоксальний спосіб автор загострює питання і пропонує своє бачення того, якою має бути практика викладання філософії у вищій школі. | ru_RU |
dc.description.abstract | Philosophy is a kind of discipline that cannot be a mandatory higher education subject to study by future chemists, physicists, or engineers. Philosophy is no a system of knowledge transmittable to others by making them study it. The development of philosophical knowledge is always an internal action, similar to a flash… Can we agree with that? Yes and no. In such a way, the author touches upon this problem and suggests his view of teaching philosophy in higher institutions. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво "Майстер-клас" | ru_RU |
dc.subject | викладання філософії | ru_RU |
dc.subject | вища школа | ru_RU |
dc.subject | teaching philosophy | ru_RU |
dc.subject | higher institutions | ru_RU |
dc.title | Навчальна програма з філософії та філософська рефлексія | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |