Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рижко, В.
dc.date.accessioned 2013-03-30T21:28:35Z
dc.date.available 2013-03-30T21:28:35Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Рижко В. Навчальна програма з філософії та філософська рефлексія / В. Рижко // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2007, №1(6). - С. 246-251 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2522
dc.description.abstract Природа філософії така, що неможливе обов’язкове викладання її як навчальної дисципліни майбутнім хімікам, фізикам, інженерам у вищих навчальних закладах. Адже філософія не є системою знань, яку можна було б передати іншим, тим самим навчити їх. Становлення філософського знання – то завжди внутрішній акт, що спалахує... Чи можна погодитися з такою позицією? І так, і ні. У такий парадоксальний спосіб автор загострює питання і пропонує своє бачення того, якою має бути практика викладання філософії у вищій школі. ru_RU
dc.description.abstract Philosophy is a kind of discipline that cannot be a mandatory higher education subject to study by future chemists, physicists, or engineers. Philosophy is no a system of knowledge transmittable to others by making them study it. The development of philosophical knowledge is always an internal action, similar to a flash… Can we agree with that? Yes and no. In such a way, the author touches upon this problem and suggests his view of teaching philosophy in higher institutions. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво "Майстер-клас" ru_RU
dc.subject викладання філософії ru_RU
dc.subject вища школа ru_RU
dc.subject teaching philosophy ru_RU
dc.subject higher institutions ru_RU
dc.title Навчальна програма з філософії та філософська рефлексія ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу