Природа філософії така, що неможливе обов’язкове викладання її як навчальної дисципліни майбутнім хімікам, фізикам, інженерам у вищих навчальних закладах. Адже філософія не є системою знань, яку можна
було б передати іншим, тим самим навчити їх. Становлення філософського знання – то завжди внутрішній акт, що спалахує... Чи можна погодитися з такою позицією? І так, і ні.
У такий парадоксальний спосіб автор загострює
питання і пропонує своє бачення того, якою має бути практика викладання філософії у вищій школі.
Philosophy is a kind of discipline that cannot be a mandatory higher education
subject to study by future chemists, physicists, or engineers. Philosophy is
no a system of knowledge transmittable to others by making them study it. The development of philosophical knowledge is always an internal action, similar to
a flash… Can we agree with that? Yes and no. In such a way, the author touches upon
this problem and suggests his view of teaching philosophy in higher institutions.