Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гор, Дж.
dc.date.accessioned 2013-03-30T18:43:17Z
dc.date.available 2013-03-30T18:43:17Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Гор Дж. Феміністська педагогіка та педагогіка по-феміністськи / Дж. Гор // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2007, №1(6). - С. 91-107 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2510
dc.description.abstract У статті порушується питання про визначення феміністської педагогіки: що робить педагогіку феміністською – чи це педагогіка по-феміністськи або феміністська педагогіка? З огляду на це авторка розглядає феміністську педагогіку в двох контекстах – жіночих досліджень (Women’s Studies) і теорії освіти, висвітлюючи специфіку та недоліки обох. Феміністська педагогіка, що розвивається у жіночих дослідженнях, фокусується на тому, як і що викладати, проте не приділяє достатньої уваги царині освіти і, отже, існує ізольовано від дискурсів освіти. Феміністська педагогіка, що просувається в теоріях освіти, збагачує феміністські наробки дослідженнями з історії, теорії і практики освіти. Проте, представники цього напрямку ігнорують критичну педагогіку і некритично ставляться до жіночих досліджень. Постструктуралістський фемінізм, який авторка розглядає як альтернативу існуючим педагогікам, поки що є лише перспективою для майбутнього, а саме – досліджень у галузі початкової і середньої ланки освіти. ru_RU
dc.description.abstract The article questions a definition of feminist pedagogy: what makes pedagogy feminist – whether it is feminist pedagogy or feminist pedagogy? Therefore the author considers feminist pedagogy in the contexts of Women’s Studies and education theories by pointing at their specifics and shortcomings. Feminist pedagogy developed in Women’s studies focuses on how and what to teach. However, it neglects the education theories and exists in isolation from education discourses. Feminist pedagogy advanced inside theories of education enriches feminist approach by researching on history, theory and practices of education. Although the scholars of this trend are uncritical towards Women’s Studies and ignores the critical pedagogy. Poststructural feminism suggested as an alternative to existing pedagogies is still only a prospect for future, in particular, research in elementary and middle education. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво "Майстер-клас" ru_RU
dc.subject педагогіка по-феміністськи ru_RU
dc.subject феміністська педагогіка ru_RU
dc.subject feminist pedagogy ru_RU
dc.subject education by feminists ru_RU
dc.title Феміністська педагогіка та педагогіка по-феміністськи ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу