У статті розглядаються актуальні питання
теорії і практики освітньої політики в Україні. Аналізується стан дослідження проблеми. Особлива увага приділяється методологічним проблемам, особливостям концептуального арсеналу, що засто
совується у відповідних дослідженнях. Аналізується практичний досвід спільних освітніх проектів, здій снюваних українськими та зарубіжними вченими за підтримки Міжнародного фонду «Відродження»,
ПРООН в Україні та інших донорських організацій. Об’єктом розгляду є «аналіз освітньої політики» як окремого напряму в рамках спеціальної навчальної дисципліни та сфери профе сійної діяльності — «аналізу політики». Запропоновано деякі практичні реко
мендації з приводу перспектив розвитку як «академічних», так і «прагматич них» напрямів дослідження проблем освітньої політики.
The article touches upon the actual issues of theory and practice of educa
tion policy in Ukraine. The state of the research problem is analyzed. Special
attention is paid to the methodological problems, peculiarities of the conceptu
al arsenal used in the relevant research. The practical experience of joint educa
tional projects conducted by the Ukrainian and foreign experts under the sup
port of IRF, UNDP in Ukraine and other donor organizations is examined. The
study object is «Education Policy Analysis» as a special research direction in the
framework of educational discipline and sphere of professional activity —
«Policy Analysis». Some practical recommendations as for the developmental
perspectives of «academic», so as «pragmatic», directions of education policy
research are suggested.