DSpace at library NPU Dragomanova » Філософія освіти » 2005 рік » № 2 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2430
Title: Проблемне поле освітньої політики в Україні
Authors: Савельєв, В.
Keywords: методологічні проблеми освітньої політики
освітня політика в Україні
methodological problems of education policy
education policy in Ukraine
Issue Date: 2005
Publisher: Видавництво "Майстер-клас"
Citation: Савельєв В. Проблемне поле освітньої політики в Україні / В. Савельєв // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2005, №2. - С. 77-94
Abstract: У статті розглядаються актуальні питання теорії і практики освітньої політики в Україні. Аналізується стан дослідження проблеми. Особлива увага приділяється методологічним проблемам, особливостям концептуального арсеналу, що засто совується у відповідних дослідженнях. Аналізується практичний досвід спільних освітніх проектів, здій снюваних українськими та зарубіжними вченими за підтримки Міжнародного фонду «Відродження», ПРООН в Україні та інших донорських організацій. Об’єктом розгляду є «аналіз освітньої політики» як окремого напряму в рамках спеціальної навчальної дисципліни та сфери профе сійної діяльності — «аналізу політики». Запропоновано деякі практичні реко мендації з приводу перспектив розвитку як «академічних», так і «прагматич них» напрямів дослідження проблем освітньої політики.
The article touches upon the actual issues of theory and practice of educa tion policy in Ukraine. The state of the research problem is analyzed. Special attention is paid to the methodological problems, peculiarities of the conceptu al arsenal used in the relevant research. The practical experience of joint educa tional projects conducted by the Ukrainian and foreign experts under the sup port of IRF, UNDP in Ukraine and other donor organizations is examined. The study object is «Education Policy Analysis» as a special research direction in the framework of educational discipline and sphere of professional activity — «Policy Analysis». Some practical recommendations as for the developmental perspectives of «academic», so as «pragmatic», directions of education policy research are suggested.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2430
Appears in Collections:№ 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Saveliev.pdf1.8 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.