Необхідність переосмислення призначеності і
функцій філософського знання у сучасній системі освіти в зв'язку з радикальними суспільними перетво реннями в нашій країні актуалізує проблему визна чення змісту, структури і спрямованості матеріалу,
який має становити основу базових вузівських курсів філософії.
«Європейський вибір» як культурно цивілізаційна орієнтація української перспективи має знайти чітке відображення в освітньому процесі, особливо у викладанні дисциплін соціогуманітарного профілю.
Саме курс сучасної філософії повинен стати основним при вивченні філософії у вузі. Він мусить одержати знання про те, як розглядаються в контексті сучасної філософської культури уже відомі йому філософські питання. Курс сучасної філософії як основа викладання філософії в цілому у вузі має містити у собі аналіз основних сучасних філософських систем, долучаючи
сюди в ролі рівноправних складових такі провідні течії як аналітична філософія,
феноменологія, постструктуралізм, постмарксистські школи.
The necessity to re comprehend the purpose and functions of philosophi cal knowledge in the contemporary system of education with regard to the rad ical social changes in our country, actualizes the problem of determination of
the content, structure and orientation of scientific material used as a basis for
the future course of Philosophy in Higher Education School.
«European choice» as a cultural and civilized orientation of the Ukrainian prospect should be clearly reflected in the educational process, especially in the teaching of social and humanitarian disciplines. The course of Modern Philosophy should become the basic one in study ing Philosophy in the Higher Education School. A student should obtain
knowledge about the ways some philosophical questions interpreted in the con text of the Modern Philosophy of Culture. The course of Modern Philosophy should contain an analysis of the main contemporary philosophical systems including as equal such leading trends as Analytical Philosophy,
Phenomenology, Post Structuralism and post marxist schools.