У роботі аналізуються психологічні особливості професійного вигорання корекційних педагогів у порівнянні з педагогами загальноосвітньої школи. Завданням дослідження є пошук зв’язків між рівнем емоційного вигорання корекційних педагогів, особливостями їх міжособових взаємин, їх конституційними чинниками та вмінням керувати емоційною сферою.
В работе анализируются психологические особенности профессионального выгорания коррекционных педагогов в сравнении с педагогами общеобразовательной школы. Задача исследования состоит в поиске связей между уровнем эмоционального выгорания коррекционных педагогов, особенностями их межличностных взаимоотношений, их конституционными факторами и умением управлять эмоциональной сферой.
Psychological peculiarities of job burnout for correction teachers in comparison with those for teachers of general school are analyzed. A purpose of investigation is search of correlations between level of job burnout for correction teachers and peculiarities of their interpersonal relations, their constitutional factors as well as ability to govern with emotional sphere.