DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 21 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23254
Title: Психологічні чинники професійного вигорання у корекційних педагогів
Authors: Островська, К. О.
Keywords: професійне вигорання
корекційні педагоги
емоційне напруження
емпатія
комунікабельність
профессиональное выгорание
коррекционные педагоги
эмоциональное напряжение
эмпатия
коммуникабельность
job burnout
correction teachers
emotional tension
empaty
communicability
Issue Date: 2012
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Островська, К. О. Психологічні чинники професійного вигорання у корекційних педагогів / К. О. Островська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 21. – С. 402-409.
Abstract: У роботі аналізуються психологічні особливості професійного вигорання корекційних педагогів у порівнянні з педагогами загальноосвітньої школи. Завданням дослідження є пошук зв’язків між рівнем емоційного вигорання корекційних педагогів, особливостями їх міжособових взаємин, їх конституційними чинниками та вмінням керувати емоційною сферою.
В работе анализируются психологические особенности профессионального выгорания коррекционных педагогов в сравнении с педагогами общеобразовательной школы. Задача исследования состоит в поиске связей между уровнем эмоционального выгорания коррекционных педагогов, особенностями их межличностных взаимоотношений, их конституционными факторами и умением управлять эмоциональной сферой.
Psychological peculiarities of job burnout for correction teachers in comparison with those for teachers of general school are analyzed. A purpose of investigation is search of correlations between level of job burnout for correction teachers and peculiarities of their interpersonal relations, their constitutional factors as well as ability to govern with emotional sphere.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23254
Appears in Collections:Випуск 21

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ostrovska.pdf677.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.