В статті висвітлюються питання зв’язку між функціональною діагностикою психічних порушень і комплексною медико-психолого-педагогічною корекцією. Виділяються основні параметри реабілітаційного потенціалу як складові функціонального діагнозу. Комплексна медико-психолого-педагогічна корекція передбачає припущення, що ці заходи мають спільний механізм впливу.
В статье поднимаются вопросы взаимосвязи между функциональной диагностикой психических нарушений и комплексной медико-психолого-педагогической коррекцией. Выделяются основные параметры реабилитационного потенциала как составляющие функционального диагноза. Комплексная медико-психолого-педагогическая коррекция предусматривает допущение, что эти мероприятия имеют общий механизм воздействия.
The article highlights the issues of relationship between functional diagnostics of mental disorders and complex medical-psychological-pedagogical intervention. The author marks out rehabilitation potential basic characteristic as fundamental components of functional diagnosis. Complex medical-psychological-pedagogical intervention assumes that these actions have common influence mechanism.