ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дем’яненко, Б. Т. | |
dc.date.accessioned | 2019-02-18T08:37:13Z | |
dc.date.available | 2019-02-18T08:37:13Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Дем’яненко, Б. Т. Функціональна діагностика психічних порушень у дітей та підлітків та їх комплексна медико-психолого-педагогічна корекція / Б. Т. Дем’яненко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 21. – С. 359-362. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23242 | |
dc.description.abstract | В статті висвітлюються питання зв’язку між функціональною діагностикою психічних порушень і комплексною медико-психолого-педагогічною корекцією. Виділяються основні параметри реабілітаційного потенціалу як складові функціонального діагнозу. Комплексна медико-психолого-педагогічна корекція передбачає припущення, що ці заходи мають спільний механізм впливу. | ua |
dc.description.abstract | В статье поднимаются вопросы взаимосвязи между функциональной диагностикой психических нарушений и комплексной медико-психолого-педагогической коррекцией. Выделяются основные параметры реабилитационного потенциала как составляющие функционального диагноза. Комплексная медико-психолого-педагогическая коррекция предусматривает допущение, что эти мероприятия имеют общий механизм воздействия. | ua |
dc.description.abstract | The article highlights the issues of relationship between functional diagnostics of mental disorders and complex medical-psychological-pedagogical intervention. The author marks out rehabilitation potential basic characteristic as fundamental components of functional diagnosis. Complex medical-psychological-pedagogical intervention assumes that these actions have common influence mechanism. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | функціональна діагностика | ua |
dc.subject | медико-психолого-педагогічна корекція | ua |
dc.subject | психотерапія | ua |
dc.subject | психологічні механізми захисту | ua |
dc.subject | копінг-стратегії | ua |
dc.subject | реабілітаційний потенціал | ua |
dc.subject | психічні порушення у дітей та підлітків | ua |
dc.subject | дизонтогенез | ua |
dc.subject | функциональная диагностика | ua |
dc.subject | медико-психолого-педагогическая коррекция | ua |
dc.subject | психотерапия | ua |
dc.subject | психологические механизмы защиты | ua |
dc.subject | копинг-стратегии | ua |
dc.subject | реабилитационный потенциал | ua |
dc.subject | психические нарушения у детей и подростков | ua |
dc.subject | functional diagnostics | ua |
dc.subject | medical-psychological-pedagogical intervention | ua |
dc.subject | psychotherapy | ua |
dc.subject | psychological defense mechanisms | ua |
dc.subject | coping-strategies | ua |
dc.subject | rehabilitation potential | ua |
dc.subject | mental disorders in children and adolescents | ua |
dc.subject | disontogenesis | ua |
dc.subject.classification | 159.9.072 | ua |
dc.title | Функціональна діагностика психічних порушень у дітей та підлітків та їх комплексна медико-психолого-педагогічна корекція | ua |
dc.type | Article | ua |