В статті було розглянуто основні здобутки загальної теорії функціональних систем вітчизняного вченого П. К. Анохіна стосовно розробки сучасної моделі корекційного фізичного виховання дітей, які мають різні рухові порушення. Вагомі перспективи у цьому напрямку можуть дати сформульовані вченим наступні постулати: поняття системи, закон результату як головного системостворюючого чинника, структура функціональної системи та ієрархія систем, значущість аферентного синтезу, поняття акцептору результатів дії, інтегративна діяльність нейрона, фізіологічна архітектура емоцій та ін.
В статье рассматривались основные положения общей теории функциональных систем отечественного ученого П. К. Анохина применительно к разработке современной модели коррекционного физического воспитания детей с различными двигательными нарушениями. Хорошие перспективы в этом плане могут дать следующие сформулированные ученым постулаты: понятие системы, закон результата как главного системообразующего фактора, структура функциональной системы и иерархия систем, значимость афферентного синтеза, понятие акцептора результатов действий, интегративная деятельность нейрона, физиологическая архитектура эмоций и др.
In article were considered main positions to general theory of the functional systems domestic scientist P. K. ANOHIN with reference to development of the modern model adaptive physical education children with different motor breaches. The good prospects in this plan can give following worded scientist postulates: notion of the system, law of the result as the main system factor, structure of the functional system and hierarchy of the systems, value afferentation syntheses, notion of the acceptor result action, integration activity of the neuron, physiological architecture emotion and others.