Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теория функциональных систем П. К. Анохина и ее приложение к модели коррекционного физического воспитания детей, имеющих различные двигательные нарушения

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ефименко, Н. Н.
dc.date.accessioned 2019-02-12T11:56:41Z
dc.date.available 2019-02-12T11:56:41Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Ефименко, Н. Н. Теория функциональных систем П. К. Анохина и ее приложение к модели коррекционного физического воспитания детей, имеющих различные двигательные нарушения / Н. Н. Ефименко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 21. – С. 88-93. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23052
dc.description.abstract В статті було розглянуто основні здобутки загальної теорії функціональних систем вітчизняного вченого П. К. Анохіна стосовно розробки сучасної моделі корекційного фізичного виховання дітей, які мають різні рухові порушення. Вагомі перспективи у цьому напрямку можуть дати сформульовані вченим наступні постулати: поняття системи, закон результату як головного системостворюючого чинника, структура функціональної системи та ієрархія систем, значущість аферентного синтезу, поняття акцептору результатів дії, інтегративна діяльність нейрона, фізіологічна архітектура емоцій та ін. ua
dc.description.abstract В статье рассматривались основные положения общей теории функциональных систем отечественного ученого П. К. Анохина применительно к разработке современной модели коррекционного физического воспитания детей с различными двигательными нарушениями. Хорошие перспективы в этом плане могут дать следующие сформулированные ученым постулаты: понятие системы, закон результата как главного системообразующего фактора, структура функциональной системы и иерархия систем, значимость афферентного синтеза, понятие акцептора результатов действий, интегративная деятельность нейрона, физиологическая архитектура эмоций и др. ua
dc.description.abstract In article were considered main positions to general theory of the functional systems domestic scientist P. K. ANOHIN with reference to development of the modern model adaptive physical education children with different motor breaches. The good prospects in this plan can give following worded scientist postulates: notion of the system, law of the result as the main system factor, structure of the functional system and hierarchy of the systems, value afferentation syntheses, notion of the acceptor result action, integration activity of the neuron, physiological architecture emotion and others. ua
dc.language.iso ru ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject система ua
dc.subject функціональна система ua
dc.subject системостворюючий чинник ua
dc.subject цільовий результат ua
dc.subject структура системи ua
dc.subject функциональная система ua
dc.subject системообразующий фактор ua
dc.subject целевой результат ua
dc.subject структура системы ua
dc.subject system ua
dc.subject functional system ua
dc.subject system factor ua
dc.subject target result ua
dc.subject structure of the system ua
dc.subject.classification 37.015.3:616.7-053.4 ua
dc.title Теория функциональных систем П. К. Анохина и ее приложение к модели коррекционного физического воспитания детей, имеющих различные двигательные нарушения ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу