У статті проаналізовані сучасні підходи до визначення науково-методичного супроводу.
Розкривається зміст науково-методичного супроводу вчителів у системі післядипломної освіти.
Перелічені основні проблеми, які впливають на зміст науково-методичного супроводу вчителями
природничо-математичних дисциплін. Подані кількісні дані щодо кадрового складу вчителів, у тому
числі і тих, хто викладає без відповідної фахової освіти. Проаналізовані результати вхідної та вихідної
діагностики на прикладі вчителів фізики. Визначаються та висвітлюються напрями, форми та методи
роботи кафедри щодо здійснення супроводу у курсовий період. Презентовано досвід упровадження
евалюації організаційної моделі та реалізації системи підвищення кваліфікації вчителів природничо-
математичних дисциплін.
In the article the modern approaches are analyzed to the definition of the scientific and methodological
support. The content of the scientific and methodological support of teachers in the system of postgraduate
education. It lists the main problems affecting the content of the scientific and methodological support of
teachers natural and mathematical sciences. The results of the input and output diagnostics on the example of
physics teachers. The quantitative data cadre of teachers, including those who teach without proper education.
Directions, forms and methods of work of the Department are identified and highlighted in regard to the
support in the course period. The experience of the implementation evaluation organizational model and
implementation of the teacher training course and mathematical disciplines is submitted.