DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 53 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22649
Title: Зміст науково-методичного супроводу вчителів природничо-математичних дисциплін у курсовий період
Other Titles: Maintenance of scientifically-methodical accompaniment of teachers of naturallymathematical disciplines at course period
Authors: Папач, О. І.
Keywords: науково-методичний супровід діяльності вчителів природничо-математичних дисциплін
кадровий склад
вхідне та вихідне діагностування вчителів
навчально-тематичний план підвищення кваліфікації
евалюація
евалюаційне дослідження діяльності
організаційний розвиток
scientific and methodological support of teachers natural and mathematical sciences
cadre of teachers
diagnosis input and output teachers
teaching and thematic plan of training
evaluation
evaluation of research activities
organizational development
Issue Date: 2016
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Папач, О. І. Зміст науково-методичного супроводу вчителів природничо-математичних дисциплін у курсовий період / О. І. Папач // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 53. - С. 235-240.
Abstract: У статті проаналізовані сучасні підходи до визначення науково-методичного супроводу. Розкривається зміст науково-методичного супроводу вчителів у системі післядипломної освіти. Перелічені основні проблеми, які впливають на зміст науково-методичного супроводу вчителями природничо-математичних дисциплін. Подані кількісні дані щодо кадрового складу вчителів, у тому числі і тих, хто викладає без відповідної фахової освіти. Проаналізовані результати вхідної та вихідної діагностики на прикладі вчителів фізики. Визначаються та висвітлюються напрями, форми та методи роботи кафедри щодо здійснення супроводу у курсовий період. Презентовано досвід упровадження евалюації організаційної моделі та реалізації системи підвищення кваліфікації вчителів природничо- математичних дисциплін.
In the article the modern approaches are analyzed to the definition of the scientific and methodological support. The content of the scientific and methodological support of teachers in the system of postgraduate education. It lists the main problems affecting the content of the scientific and methodological support of teachers natural and mathematical sciences. The results of the input and output diagnostics on the example of physics teachers. The quantitative data cadre of teachers, including those who teach without proper education. Directions, forms and methods of work of the Department are identified and highlighted in regard to the support in the course period. The experience of the implementation evaluation organizational model and implementation of the teacher training course and mathematical disciplines is submitted.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22649
Appears in Collections:Випуск 53

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Papatch.pdf331.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.