Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Зміст науково-методичного супроводу вчителів природничо-математичних дисциплін у курсовий період

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Папач, О. І.
dc.date.accessioned 2019-01-15T08:40:18Z
dc.date.available 2019-01-15T08:40:18Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Папач, О. І. Зміст науково-методичного супроводу вчителів природничо-математичних дисциплін у курсовий період / О. І. Папач // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 53. - С. 235-240. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22649
dc.description.abstract У статті проаналізовані сучасні підходи до визначення науково-методичного супроводу. Розкривається зміст науково-методичного супроводу вчителів у системі післядипломної освіти. Перелічені основні проблеми, які впливають на зміст науково-методичного супроводу вчителями природничо-математичних дисциплін. Подані кількісні дані щодо кадрового складу вчителів, у тому числі і тих, хто викладає без відповідної фахової освіти. Проаналізовані результати вхідної та вихідної діагностики на прикладі вчителів фізики. Визначаються та висвітлюються напрями, форми та методи роботи кафедри щодо здійснення супроводу у курсовий період. Презентовано досвід упровадження евалюації організаційної моделі та реалізації системи підвищення кваліфікації вчителів природничо- математичних дисциплін. ua
dc.description.abstract In the article the modern approaches are analyzed to the definition of the scientific and methodological support. The content of the scientific and methodological support of teachers in the system of postgraduate education. It lists the main problems affecting the content of the scientific and methodological support of teachers natural and mathematical sciences. The results of the input and output diagnostics on the example of physics teachers. The quantitative data cadre of teachers, including those who teach without proper education. Directions, forms and methods of work of the Department are identified and highlighted in regard to the support in the course period. The experience of the implementation evaluation organizational model and implementation of the teacher training course and mathematical disciplines is submitted. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject науково-методичний супровід діяльності вчителів природничо-математичних дисциплін ua
dc.subject кадровий склад ua
dc.subject вхідне та вихідне діагностування вчителів ua
dc.subject навчально-тематичний план підвищення кваліфікації ua
dc.subject евалюація ua
dc.subject евалюаційне дослідження діяльності ua
dc.subject організаційний розвиток ua
dc.subject scientific and methodological support of teachers natural and mathematical sciences ua
dc.subject cadre of teachers ua
dc.subject diagnosis input and output teachers ua
dc.subject teaching and thematic plan of training ua
dc.subject evaluation ua
dc.subject evaluation of research activities ua
dc.subject organizational development ua
dc.subject.classification 371.315:372.851.1:5 ua
dc.title Зміст науково-методичного супроводу вчителів природничо-математичних дисциплін у курсовий період ua
dc.title.alternative Maintenance of scientifically-methodical accompaniment of teachers of naturallymathematical disciplines at course period ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу