ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Чемпоєш, В. В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2018-12-28T11:28:01Z | |
dc.date.available | 2018-12-28T11:28:01Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Чемпоєш, В. В. Навчальний філологічний дискурс як об’єкт лінгвістичних досліджень / В. В. Чемпоєш // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 10 : Проблеми граматики і лексикології української мови : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 10. – C. 233-237. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22425 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано сучасні підходи до тлумачення дискурсу, зокрема навчального філологічного дискурсу, як явища мови й мовлення та об’єкта вивчення лінгвістичної науки, виокремлено його визначальні характеристики та запропоновано узагальнену дефініцію. | ua |
dc.description.abstract | В статье проанализированы современные подходы к толкованию дискурса, в частности учебного филологического дискурса, как явления языка и речи, объекта изучения лингвистической науки, выделены его определяющие характеристики и предложена обобщенная дефиниция. | ua |
dc.description.abstract | The article analyses the modern approaches to interpretation discourse, in particular training fylolohycheskoho discourse phenomena language and speech, object study lynhvystycheskoy science singled out its defining characteristics and proposes a generalized definition. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | дискурс | ua |
dc.subject | навчальний дискурс | ua |
dc.subject | філологічний дискурс | ua |
dc.subject | связность | ua |
dc.subject | учебный дискурс | ua |
dc.subject | филологический дискурс | ua |
dc.subject | discourse | ua |
dc.subject | training discourse | ua |
dc.subject | fylolohycheskyy discourse | ua |
dc.subject.classification | 801.8:[37.016:80] | ua |
dc.title | Навчальний філологічний дискурс як об’єкт лінгвістичних досліджень | ua |
dc.type | Article | ua |