У статті на основі аналізу наукового і педагогічного дискурсів доктора філологічних наук, професора, дійсного члена НАПН України, завідувача кафедри стилістики української мови Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова Л.Мацько окреслено риси наукового наставника як української мовної особистості. Увага акцентується на українській елітарності, правдивості, морально-етичних якостях, відповідальності, відкритості, мовній культурі наставника, його мовомисленні, мовотворчості, що сприяє вихованню дослідників як майстрів педагогічної дії в інноваційній освіті.
статье на основании анализа научного и педагогического дискурсов доктора филологических наук, профессора, действительного члена НАПН Украини, заведующей кафедры стилистики украинского языка Национального педагогического университета имени М.П.Драгоманова Л.Мацько представлены черты научного наставника как украинской языковой личности. Внимание акцентируется на украинской элитарности, правдивости, морально-этических качествах, ответственности, открытости, языковой культуре наставника, его речемышлении, речетворчества, что способствует воспитанию исследователей как мастеров педагогического действия в инновационном образовании.
On the basis of analysis of scientific and pedagogical discourses of doctor of philological sciences, professor, member of NAPS of Ukraine, Head of the Ukrainian language stylistic chair of Dragomanov Ukrainian National Pedagogical University L. Matsko are outlined features of academic mentor as Ukrainian linguistic personality. Attention is focused on the Ukrainian elitism, truthfulness, moral and ethical qualities, responsibility, openness, language culture, linguistic creativity that promotes in researchers training as a master of pedagogical action in innovative education.