У статті відображені результати теоретичного аналізу проблеми формування ціннісних орієнтацій молодшого школяра. Висвітлено психологічну сутність і співвідношення понять "цінності" та "ціннісні орієнтації", проаналізовані умови формування ціннісних орієнтацій та їх місце у структурі особистості молодшого школяра. В центрі уваги автора, знаходиться висвітлення проблеми генези ціннісної сфери особистості та визначення сенситивного періоду для її становлення. У роботі відображена динаміка розвитку ціннісних орієнтацій дітей молодшого шкільного віку.
В статье отражены результаты теоретического анализа проблемы формирования ценностных ориентаций младшего школьника. Освещены психологическую сущность и соотношение понятий "ценности" и "ценностные ориентации", проанализированы условия формирования ценностных ориентаций и их место в структуре личности младшего школьника. В центре внимания автора находится освещения проблемы генезиса ценностной сферы личности и определения сенситивного периода для ее становления. В работе отражена динамика развития ценностных ориентаций детей младшего школьного возраста.
The article presents the results of theoretical analysis of the problem of formation of value orientations of the junior pupil. The psychological essence and correlation of concepts of "values" and "value orientations" are analyzed, the conditions of formation of value orientations and their place in the structure of the personality of the junior pupil are analyzed. In the center of attention of the author, there is an overview of the problem of the genesis of the value sphere of the individual and the definition of a sensitivist period for its formation. The paper reflects the dynamics of the development of value orientations for children of junior school age.