Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Психологічні особливості позитивної Я-концепції вихованців загальноосвітніх шкіл-інтернатів

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Богучарова, О. І.
dc.contributor.author Труляєв, Р. О.
dc.date.accessioned 2018-10-30T13:53:25Z
dc.date.available 2018-10-30T13:53:25Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Богучарова, О. І. Психологічні особливості позитивної Я-концепції вихованців загальноосвітніх шкіл-інтернатів / О. І. Богучарова, Р. О. Труляєв // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 7 (52). - С. 99-107. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21491
dc.description.abstract Описано результати емпіричного дослідження психологічних особливостей позитивної Я-концепції дітей-сиріт першокласників – вихованців загальноосвітньої школи-інтернату та специфічні характеристики їх самосвідомості, зокрема, що найбільш тісно пов'язані з особистісними труднощами адаптації до умов шкільного навчання (самооцінка, тривожність, відчуття задоволеність собою, переживання щастя, комунiкативна успішність у навчанні, ефективна адаптацiя). Доведено, що змістовні характеристики Я-концепції виступають системотвірним чинником особистісного розвитку дитини-сироти в школі. Пос. – 10. ua
dc.description.abstract Описано результаты эмпирического исследования психологических особенностей позитивной Я-концепции детей-сирот первоклассников – воспитанников общеобразовательной школы-интерната и специфические характеристики их самосознания, в частности, наиболее тесно связанные с личностными трудностями адаптации к условиям школьного обучения (самооценка, тревожность, ощущение удовлетворенности собой, переживание счастья, коммуникативная успешность в обучении, эффективная адаптация). Доказано, что процесс самосознания и содержательные характеристики Я-концепции выступают системообразующим фактором личностного развития ребенка-сироты в школе. Цит. – 10. ua
dc.description.abstract An empirical study of the psychological peculiarities of the positive Self-concept as to 1-grade orphan- pupils in the general compulsory school (state orphanage educational institute) and specific characteristics of their self-awareness, in particular, the most closely connected with the personality difficulties of adaptation to the conditions of school instruction, is described (self-esteem, anxiety, happiness experiencing, feeling of self-satisfaction, effective adaptation, successful learning communication). It is proved that the self-consciousness process and the content characteristics of the Self-concept act as a system-forming factor of the personal development of an orphan-child at the school . Ref. – 10 ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject сироти ua
dc.subject самосвідомість ua
dc.subject Я-концепція ua
dc.subject відчуття задоволеності собою ua
dc.subject самоставлення ua
dc.subject самооцінка ua
dc.subject тривожність ua
dc.subject успішність ua
dc.subject ефективна адаптацiя ua
dc.subject фізична привабливість ua
dc.subject 7-річний вік ua
dc.subject сироты ua
dc.subject самосознание ua
dc.subject Я-концепция ua
dc.subject самоотношение ua
dc.subject самооценка ua
dc.subject тревожность ua
dc.subject ощущение удовлетворенности собой ua
dc.subject успешность ua
dc.subject эффективная адаптация ua
dc.subject физическая привлекательность ua
dc.subject 7-летний возраст ua
dc.subject orphans ua
dc.subject anxiety ua
dc.subject self-consciousness ua
dc.subject Self-conception ua
dc.subject self-attitude ua
dc.subject self-esteem ua
dc.subject feeling of self-satisfaction ua
dc.subject physical attractivnessm ua
dc.subject successivness ua
dc.subject effective adaptation ua
dc.subject the age of 7 ua
dc.subject.classification 159.923.2–058.862 ua
dc.title Психологічні особливості позитивної Я-концепції вихованців загальноосвітніх шкіл-інтернатів ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics