ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Богучарова, О. І.![]() |
|
dc.contributor.author | Труляєв, Р. О.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2018-10-30T13:53:25Z | |
dc.date.available | 2018-10-30T13:53:25Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Богучарова, О. І. Психологічні особливості позитивної Я-концепції вихованців загальноосвітніх шкіл-інтернатів / О. І. Богучарова, Р. О. Труляєв // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 7 (52). - С. 99-107. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21491 | |
dc.description.abstract | Описано результати емпіричного дослідження психологічних особливостей позитивної Я-концепції дітей-сиріт першокласників – вихованців загальноосвітньої школи-інтернату та специфічні характеристики їх самосвідомості, зокрема, що найбільш тісно пов'язані з особистісними труднощами адаптації до умов шкільного навчання (самооцінка, тривожність, відчуття задоволеність собою, переживання щастя, комунiкативна успішність у навчанні, ефективна адаптацiя). Доведено, що змістовні характеристики Я-концепції виступають системотвірним чинником особистісного розвитку дитини-сироти в школі. Пос. – 10. | ua |
dc.description.abstract | Описано результаты эмпирического исследования психологических особенностей позитивной Я-концепции детей-сирот первоклассников – воспитанников общеобразовательной школы-интерната и специфические характеристики их самосознания, в частности, наиболее тесно связанные с личностными трудностями адаптации к условиям школьного обучения (самооценка, тревожность, ощущение удовлетворенности собой, переживание счастья, коммуникативная успешность в обучении, эффективная адаптация). Доказано, что процесс самосознания и содержательные характеристики Я-концепции выступают системообразующим фактором личностного развития ребенка-сироты в школе. Цит. – 10. | ua |
dc.description.abstract | An empirical study of the psychological peculiarities of the positive Self-concept as to 1-grade orphan- pupils in the general compulsory school (state orphanage educational institute) and specific characteristics of their self-awareness, in particular, the most closely connected with the personality difficulties of adaptation to the conditions of school instruction, is described (self-esteem, anxiety, happiness experiencing, feeling of self-satisfaction, effective adaptation, successful learning communication). It is proved that the self-consciousness process and the content characteristics of the Self-concept act as a system-forming factor of the personal development of an orphan-child at the school . Ref. – 10 | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | сироти | ua |
dc.subject | самосвідомість | ua |
dc.subject | Я-концепція | ua |
dc.subject | відчуття задоволеності собою | ua |
dc.subject | самоставлення | ua |
dc.subject | самооцінка | ua |
dc.subject | тривожність | ua |
dc.subject | успішність | ua |
dc.subject | ефективна адаптацiя | ua |
dc.subject | фізична привабливість | ua |
dc.subject | 7-річний вік | ua |
dc.subject | сироты | ua |
dc.subject | самосознание | ua |
dc.subject | Я-концепция | ua |
dc.subject | самоотношение | ua |
dc.subject | самооценка | ua |
dc.subject | тревожность | ua |
dc.subject | ощущение удовлетворенности собой | ua |
dc.subject | успешность | ua |
dc.subject | эффективная адаптация | ua |
dc.subject | физическая привлекательность | ua |
dc.subject | 7-летний возраст | ua |
dc.subject | orphans | ua |
dc.subject | anxiety | ua |
dc.subject | self-consciousness | ua |
dc.subject | Self-conception | ua |
dc.subject | self-attitude | ua |
dc.subject | self-esteem | ua |
dc.subject | feeling of self-satisfaction | ua |
dc.subject | physical attractivnessm | ua |
dc.subject | successivness | ua |
dc.subject | effective adaptation | ua |
dc.subject | the age of 7 | ua |
dc.subject.classification | 159.923.2–058.862 | ua |
dc.title | Психологічні особливості позитивної Я-концепції вихованців загальноосвітніх шкіл-інтернатів | ua |
dc.type | Article | ua |