Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Моделі розвитку професійної самосвідомості майбутнього соціального працівника

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вайнола, Ренате Хейкіївна
dc.contributor.author Нарійчук, Миколай Деонисович
dc.date.accessioned 2018-07-17T13:24:09Z
dc.date.available 2018-07-17T13:24:09Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Вайнола, Р. Х. Моделі розвитку професійної самосвідомості майбутнього соціального працівника / Р. Х. Вайнола, М. Д. Нарійчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 24 (І том). – С. 27-34. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19907
dc.description.abstract У статті обґрунтовано сутність розвитку професійної самосвідомості фахівця в умовах вищого навчального закладу. Визначено особливості розвитку професійної самосвідомості майбутнього соціального працівника. Розвиток професійної самосвідомості розглянуто як зв'язок актуалізації позитивних сил зростання і розвитку особистості, її творчого потенціалу з духовно-моральним розвитком людини, її професійним саморозвитком. Надано характеристику складових професійної самосвідомості: усвідомлення норм, правил, структури своєї професії, порівняння себе з професіоналом даної галузі; бачення перспектив, векторів розвитку. Визначено та охарактеризовано види мотивації, що активізують процес розвитку професійної самосвідомості. Визначено три моделі розвитку професійної самосвідомості соціального працівника: адаптативну, конструктивну та креативну та надано їх характеристику. Виокремлено дві групи бар'єрів професійного саморозвитку соціального працівника: зовнішні та внутрішні, що охарактеризовані відповідно до впливу об'єктивних і суб'єктивних факторів. ua
dc.description.abstract Models of development of professional consciousness of the future of social worker. In the article essence of development of professional consciousness of specialist is reasonable in the conditions of higher educational establishment. The features of development of professional consciousness of future development worker are certain. Development of professional consciousness is considered as connection of actualization of positive forces of height and development of personality, creative potential with spiritually-moral development of man, his professional self-development. Description of constituents of professional consciousness is given: realization of norms, rules, structure of the profession, comparisons itself with the professional of this industry; vision of prospects, vectors of development. Kinds are certain and described motivations that activate the process of development of professional consciousness. Three models of development of professional consciousness of development worker are certain: adaptation, structural and creative and their description is given. Two groups of barriers of professional self-developmentof development worker are distinguished: external and internal, that is described in accordance with influence of objective and subjective factors. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject професійний розвиток ua
dc.subject розвиток професійної самосвідомості ua
dc.subject соціальний працівник ua
dc.subject мотиви професійного саморозвитку ua
dc.subject модель розвитку професійної самосвідомості ua
dc.subject бар’єри професійного розвитку ua
dc.subject professional development ua
dc.subject development of professional consciousness ua
dc.subject social worker ua
dc.subject reasons of professional self-development ua
dc.subject model of development of professional consciousness ua
dc.subject barriers of professional development ua
dc.subject.classification 378.147:364-43 ua
dc.title Моделі розвитку професійної самосвідомості майбутнього соціального працівника ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу